eindelijk - Reisverslag uit Cairns, Australië van Marloes Verheul - WaarBenJij.nu eindelijk - Reisverslag uit Cairns, Australië van Marloes Verheul - WaarBenJij.nu

eindelijk

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marloes

10 April 2008 | Australië, Cairns

Haallo lieve mensen!
Ja het is wel weer eens tijd voor een nieuw bericht dacht ik... Ik heb lang niks van me laten horen, het spijt me bij deze.
De laatste dagen in Darwin waren erg leuk. het weer was super dus we konden lekker chillen bij het zwembad waardoor ik verbrandde. Oepseliedoosie!
donderdag vlogen Cin en ik dan naar cairns. We vlogen allebij met een verschillende maatschappij waardoor Cindy 2 uur eerder vloog dan ik. We hadden afgesproken om daar gewoon te wachten om vervolgens naar het centrum te gaan.
Cairns is een heel gezellig stadje waar je veel kan winkelen, hebben wij natuurlijk gelijk gebruik van gemaakt!
Na Cairns zijn cin en ik naar Mission Beach gegaan, dat ligt in het regenwoud dus dat was wel heel erg mooi maar er was verder niks te beleven dus zijn we daar maar 1 dag gebleven. Daarna hebben we de bus gepakt naar Townsville waar we Remco en Bram weer zagen, met Marvin erbij. Heel gezellig natuurlijk! Marvin was een maand naar australie gekomen om met Remco en Bram mee te reizen.
Vanuit Townsville zijn Remco, Marvin, Cindy en ik naar Magnetic Island gegaan. Bram ging terug naar Cairns omdat hij zeeziek wordt en aangezien we moesten varen naar het eiland leek hem dit geen goed idee.
Magnetic Island was supermooi! We hadden stinger suits gehuurd, dat heb je nodig omdat er van die dodelijke kwalletjes rondzwemmen overal, en snorkelsets. Lekker gesnorkel dus aan de kust. Het zicht was alleen niet zo goed maar toch was hetleuk.
Toen was Magnetic Island weer genoeg geweest en gingen we terug naar Townsville met de ferry, en door naar Airlie Beach om naar de Whitsundays te gaan.
Helaas kreeg ik toen bericht dat mijn lieve opa op sterven lag, maar het was nog een heel gedoe en geregel om een ticket te boeken. Uiteindelijk lukte dat pas na de Whitsundays, dus daar ben ik wel naartoe geweest.
De Whitsundays waren suuupermooi! Voor de mensen die niet weten wat het is, de Whitsundays is een groep eilanden, 75 zijn het er geloof ik, en die zijn moooi!
We gingen op een zeilboot met 25 man tussen de eilanden door varen, snorkelen, keihard feesten op een van de eilanden, en natuurlijk genieten van de zon en van het zeilen.
Daarna ben ik dus een weekje op vakantie geweest naar het o zo koude Nederland.
Nu zit ik weer in Cairns (waar het wel weer herlijk warm is), na 4 vluchten met overstappingen en alles van 30 uur.
Over 2,5 uur gaat de bus die mij naar Airlie Beach zal brengen in 11 uur tijd, waar ik Remco en Bram weer zie. Met hun ga ik weer richting Brisbane want over een week is Australie alweer afgelopen en ga ik op weg naar Nieuw Zeeland!
Dat wordt vast ook weer helemaal super.

Voor nu verwijs ik jullie door naar mijn fotosite:
http://picasaweb.google.com/marloesverheul
check dus mijn nieuwe fotomap en plaats een reactie, altijd leuk!

Veel liefs en see you later.

  • 10 April 2008 - 01:02

    Remco:

    jaaa lekker in cairns :D hier is het veeeel mooier weer!

  • 10 April 2008 - 05:35

    Sanne:

    heeee zus,
    goed aangekomen?:D
    ben je weer bij remco en bram nu?
    ik ga zo naar school, en weet je hoe?
    op MIJN tomos (L)
    aahahah
    ketting ligt er weer op.
    oja nog wat cijfers:
    engels: 7.3
    frans: 5.6
    maatschappijleer: 5.9
    valt nog best mee toch..
    nouja veeeeeel plezier daar weer :D

    kusje loveyou

    sen

  • 10 April 2008 - 08:51

    Sjoers:

    Nichtje,
    fijn dat je zeer in de zarmte zit, ik hier op bureau ook; het is 22 graden (verwarming draait overuren haha) yeah its my birthday <:) voor de rest hoop ik dat new zeeland geweldig gaat worden, kuskus
    liefssssssssssssssssss

  • 10 April 2008 - 10:15

    Daphne:

    ahw sweetie, ben blij dat je goed terecht bent gekomen en remco en bram vangen je vast goed op! geniet van je laatste weekje aussie, doe voorzichtig en ik mail je vanavond!
    kissy

  • 10 April 2008 - 10:30

    Eeef:

    sjemiigg 30 uur...
    gelukkig ben je nu al weer lekker daar..! en ik nog steeds in het koude nederland naaja alhoewel hier wel de zon nu schijnten best wel te doen is!:)
    nog maar 1 weekie? gaan julie dan met ze 4re naar nieuw zeeland of alleen met cindy??
    heel veel plezier nog daar moppie!
    ik mail je snel!:)
    kussie!

  • 10 April 2008 - 10:50

    Paul:

    ey sis,
    ben blij dat je veilig weer bent aangekomen in het grote australiëland. grote meid!
    was leuk je weer effe te zien, nu weer lekker verder genieten kee? kee.
    liefs, brada

  • 10 April 2008 - 10:59

    Paul:

    ey sis,
    ben blij dat je veilig weer bent aangekomen in het grote australiëland. grote meid!
    was leuk je weer effe te zien, nu weer lekker verder genieten kee? kee.
    liefs, brada

  • 10 April 2008 - 11:34

    Vader Jan:

    Hoi Marloes,

    Wat raar dat je nu ineens weer in Australie zit! Wel leuk voor je. Geniet er lekker van en de groetjes, ook aan Remco, Cindy en Bram. xxx pap

  • 10 April 2008 - 13:35

    Loddielotlot:

    Echt zulkee mooie foto's zeg :O Dat witte strand is echt zo mooi!! En je bent in love, wat schattig!! :D Veel plezier nog, maak er nog wat leuks van :D!

    Kus Lotte

  • 10 April 2008 - 14:13

    Soof:

    loe!

    vond het superleuk je weer even heel snel gezien te hebben :D je zag er echt te goed uit gewoon! :O

    heeeeeel veel plezier nog een weekje in australie en natuurlijk nieuw zeeland!

    kussie! fies

  • 10 April 2008 - 16:01

    Tess:

    Hey kleine meid haha
    leuke foto's weer!!!
    geniet nog even van australie en daarna nieuw zeeland...wooooow jaloersssssss!!!

    pas goed op jezelf he
    liefs en dikke kusssssss
    tess

  • 13 April 2008 - 21:38

    Sjur:

    Hee Girl,

    Het was leuk je even tegen te komen in de H&M terwijl ik dat helemaal niet verwachtte ;)
    Jammer van je opa het was echt een lieve man! Heel veel succes ermee en heel veel plezier daarzoo en straks in Nieuw Zeeland!!

    Kuss lovee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Mijn eerste reis

australië!

Recente Reisverslagen:

15 Juni 2008

The End

27 Mei 2008

Ice Ice Baby

20 Mei 2008

Bungyjumpen!

14 Mei 2008

Skydiven en walvissen

02 Mei 2008

Kia Ora
Marloes

australië!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 34980

Voorgaande reizen:

20 September 2013 - 21 December 2013

Indonesië, 2e keer

08 Oktober 2012 - 16 Januari 2013

Indonesië

22 November 2007 - 30 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: