outback en kakadu - Reisverslag uit Darwin, Australië van Marloes Verheul - WaarBenJij.nu outback en kakadu - Reisverslag uit Darwin, Australië van Marloes Verheul - WaarBenJij.nu

outback en kakadu

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marloes

11 Maart 2008 | Australië, Darwin

hi there!

hier even het vervolg van mijn outback tour.
in alice springs zijn we 2 dagen geweest en daar hebben we eigenlijk niet zo heel veel gedaan. boodschapjes doen, internetten, chillen bij het zwembad en een beetje gefeest ook nog. was heel gezellig!
we kregen weer half een nieuwe groep want sommige mensen uit de groep gingen maar tot aan alice springs. we kregen ook weer een andere gids, veel minder leuk dan de eerste, but yes. de eerste dag hebben we eigenlijk het grootste deel van de dag in de bus gezeten. we hebben de devils marbles bezocht, weer een hele hoop rotsen bij elkaar. was wel mooi maar er zaten zoooo veel vliegen, echt NIET normaal. ik was zo blij met mijn geliefde vliegennet!
we gingen overnachten in katherine, en de volgende dag ginen we wandelen door de katherine gorges. het was daar superbenauwd omdat de luchtvochtigheid heel hoog is. we gingen zwemmen in een thermal pool en dat was wel gaaf, het ging alleen wel regenen haha!
onderweg waren we ergens gestopt bij een restaurantje ofzo en daar gingen we een slang vasthouden. heus niet eng (H)
donderdag gingen we naar een swimming hole lopen, het was zoo warm! ik heb nog nooit zo erg gezweet aaaahahaha maar gelukkig daarna lekker afkoelen in het water onder de waterval. echt supermooi!!
daarna zijn we doorgereden naar darwin waar we 1 nacht sliepen in een hostel. we gingen met de hele groep uit eten en dat was heel gezellig.
de volgende morgen moesten we weer erg vroeg op. we gingen met een 4 wheel drive truck en we hadden weer andere mensen in de groep.
we zijn die dag weer naar 2 hele mooie waterval-dinges-swimming-holes geweest, was ook heel mooi! 's middags gingen we een crocodile cruise doen, dat was ZO tof! we gingen varen op de adelaide river en we hebebn echt heel veel wilde krokodillen gezien!
's avonds gingen we kamperen en brenda (meisje uit de groep) cindy en ik gingen douchen maar het licht ging na 3 minuten ofzo uit en dan was het piiiikkedonker! wij gillen de hele tijd, was grappig :D
next day gingen we naar aborigonal art kijken (alweeeer) en een beetje rondwandelen door kakadu national park. dat park is zo groot, net zo groot als zwitserland ongeveer! echt niet normaal.
's middags gingen we een rots beklimmen en dat was ook echt onwijs gaaf!
we waren met een paar mensen en de gids helemaal tot de top geklommen maar dat was echt nog moeilijk en gevaarlijk! de gids moest ons af en toe helemaal de rotsen ophelpen enzo, nja was wel supercool!
toen we bovenop stonden ging het wel nog een beetje regenen hahaha.
de laatste dag gingen we weer wandelen naar een waterval en het was weer superwarm, maar wel weer mooi. na de lunch gingen we naar nog een waterval maar dat was gelukkig niet zo ver lopen. onderweg was de truck vast komen te zitten in de modder, moesten we gaan duwen! gelukkig had ik een goed excuus om niet mijn tere voetjes vies te maken; ik maakte er foto's van.
daarna gingen we weer naar het hostel in darwin en gingen we weer uit eten met zn allen 's avonds en we hadden ook nog heel veel gratis drank verdiend met spelletjes, hahaha was mooooi!
donderdag vliegen cin en ik naar cairns en gaan we weer langs de oostkust touren!
cindy heeft trouwens ook tickets geboekt voor nieuw-zeeland dus daar gaan we nu ook samen heen 16 april, daar blijven we dan 2 maanden! heel veel zin in!
dit was het weer voor vandaag
ohja de foto's bij mijn verhaaltje zijn weer te vinden op http://picasaweb.google.com/marloesverheul

see ya!

  • 11 Maart 2008 - 07:46

    Sjors:

    jongejongejonge
    nog steeds genieten! toppie hoor! ik ben jaloers, ik zou dat ook allemaal wel is ene keer willen zien!!
    nodig je me een keertje uit anders?
    bis schnell
    kus

  • 11 Maart 2008 - 08:36

    Marlies:

    He Marloes,
    Ik sta versteld wat je meemaakt. Als ik lees hoe je je dagen doorbrengt zal het wel weer even wennen worden als je terug bent in ons kleine land.Alleen aan de regen ben je nog wel gewend hè.Echt helemaal te gek. Je hebt vast niet geweten dat het zó indrukwekkend zou worden. Erg mooie foto's trouwens. Donderdag a.s. ga ik naar Paul in Amsterdam. Daar komen je moeder en opa en oma Oranje dan ook. Je moeder en oma en ik gaan dan samen de stad in en opa en Paul blijven samen tot wij uitgewinkeld zijn.
    Héél veel plezier nog en...leuk dat Cindy met je meereist naar NZ.
    Tot volgende mail, XXX
    Marlies

  • 11 Maart 2008 - 09:11

    D-dub:

    ...maar marlucy wanneer kom je dan terug als je ook nog eens naar nieuw-zeeland gaat? :(

    ga je nog naar bali?
    oh, ik mis je!

  • 11 Maart 2008 - 10:44

    Pappa Jan:

    Hoi Marloes,

    Leuk verhaal en mooie foto's weer. Grappig dat wij gisteren via de msn en de webcam contact hadden. Fijn dat Cindy meegaat naar Nieuw Zeeland meegaat.
    Groetjes en tot het volgende contact.
    Liefs, je vader.

  • 11 Maart 2008 - 19:22

    Fashley:

    loeloee(L)
    gaaf verhaal! gave foto's:D
    wat moet ik nog meer zeggen??
    Tot mailss!!
    Dikke kus van je 1/2 fashloe(L)

  • 11 Maart 2008 - 19:23

    Fashley:

    ohja jou mama is lief! want ze kwam op mijn verjaardag naar mij toe voor jou en haar en toen kreeg ik ook nog een kadootje:D (L)

  • 13 Maart 2008 - 10:05

    Sanny:

    Ik zie deze site pas voor het eerst, maar Wow zo gaaf Marloes! Geniet er nog van he. en tot ooit weer in Delft ;)
    liefs Sanny

  • 20 Maart 2008 - 22:03

    Emma:

    Lieve Marly,

    Hier eindelijk weer een berichtje VAN mij VOOR jou..
    Wat kan jij mooi verhalen vertellen :)
    DAG X

  • 02 April 2008 - 20:31

    Wendy (zus Remco):

    Nou, dan zeg ik ook maar: tot ziens :D!
    HAHA!

    Groetjes Wendy

  • 09 April 2008 - 21:14

    Daphne:

    missyou

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Darwin

Mijn eerste reis

australië!

Recente Reisverslagen:

15 Juni 2008

The End

27 Mei 2008

Ice Ice Baby

20 Mei 2008

Bungyjumpen!

14 Mei 2008

Skydiven en walvissen

02 Mei 2008

Kia Ora
Marloes

australië!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 34981

Voorgaande reizen:

20 September 2013 - 21 December 2013

Indonesië, 2e keer

08 Oktober 2012 - 16 Januari 2013

Indonesië

22 November 2007 - 30 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: