Ice Ice Baby - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Marloes Verheul - WaarBenJij.nu Ice Ice Baby - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Marloes Verheul - WaarBenJij.nu

Ice Ice Baby

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marloes

27 Mei 2008 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Hoi trouwe lezers.

Hier weer even een berichtje vanuit het koude maar zonnige Nieuw Zeeland...

Vanuit Queenstown hebben we een tour gedaan naar Milford Sound. We moesten eerst heel lang in de bus zitten om daarna een boottocht te maken. Onderweg natuurlijk weer veel mooie dingen gezien, onder andere de mirror lakes. Dat was eigenlijk een beetje een tegenvaller maar goed.
Het boottochtje was wel gaaf, tussen de fjorden door varen naar open zee en weer terug, langs watervallen enzo.

Na het Queenstown zijn we richting Franz Josef gereden. Dat staat bekend om de Glacier en die wilden wij graag trotseren. Dat hebben we dus ook gedaan!
We hebben een halve dag tour gedaan. Ik mocht een prachtige broek aan, not, want je mocht geen spijkerbroek dragen want dat was veel te nat en veel te koud, maar ik had niks anders... kreeg ik een of andere achterlijke grote wijde regenbroek achtig iets aan. Echt NIET confortabel... but yes.
We kregen ook laarzen en sokken en crampons (van die ijzeren punten voor onder je laarzen zodat je niet uitglijdt op het ijs) en een regenjas. Ze hadden gezegd dat we 4 lagen bovenkleding aan moesten doen maar dat bleek veel te warm eigenlijk... het was ook zulk mooi weer! Geen wolkje aan de lucht zowat.
Nou lekker veel gewandeld daar, eerst helemaal naar de gletsjer toe en daar over de gletsjer klimmen. Echt supergaaf en leuke foto's gemaakt.
Toen mochten we het hele pokke eind weer terug lopen en eindelijk chillen in de bus. Nu heb ik dus onwijze spierpijn, niet leuk!

Verder hebben we nog een bezoekje gebracht aan de pancake rocks, ook erg leuk. Niet veel over te vertellen maar zie foto's.

Inmiddels kennen jullie mijn fotosite misschien al uit je hoofd maar voor het gemak zal ik even de link erbij doen zodat je met een klik op de muis mijn prachtige foto's kunt bewonderen: htpp://picasaweb.google.com/marloesverheul

Nou mensen veel plezier ermee en tot het volgende bericht!

xxxxxxxx

  • 27 Mei 2008 - 07:22

    Mama:

    wat een supermooie foto's zeg, daar in het ijs! ik herken het allemaal van paul! leuk hoor!
    was weer even gezellig net op de cam en al helemaal met het videogesprek! waaaaaaaaat een giller!
    nou meid geniet nog maar, zolang t nog kan!
    groetjes aan cindy, bram en remco!

    big hug van mam en pap

  • 27 Mei 2008 - 07:28

    Sjors:

    Tsjongejonge kneusje
    als je het adres erbij zet zet het er dan goed bij haha
    htpp???
    Maar goed ik ga je fotos wel via een andere weg bekijken, enne we keep each other on the height!! kisssssssssssssss

  • 27 Mei 2008 - 21:06

    Paal:

    jaaaaaaaa veel plezier nog!!!!!!!!!!!!! je kan het!! ;-)
    kus

  • 28 Mei 2008 - 13:01

    Eef:

    zo mooi die fotos! volgens mij is het echt nog gezlelig!
    maar aslnog ! JE KOTM WEER BIJ KOBUS WERKEN EH! joehoe! en dan gaan we BIERTJES drinken enz ov eel te vertelle:d jajaajajaj!!~!
    zin in zin zin zin zin zinzinzniz

    xxxxEefloveyou

  • 02 Juni 2008 - 17:11

    Daphne:

    lufz voor jou & knufje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Christchurch

Mijn eerste reis

australië!

Recente Reisverslagen:

15 Juni 2008

The End

27 Mei 2008

Ice Ice Baby

20 Mei 2008

Bungyjumpen!

14 Mei 2008

Skydiven en walvissen

02 Mei 2008

Kia Ora
Marloes

australië!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 34964

Voorgaande reizen:

20 September 2013 - 21 December 2013

Indonesië, 2e keer

08 Oktober 2012 - 16 Januari 2013

Indonesië

22 November 2007 - 30 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: