Nieuw Zeeland, Nieuw Nummer, Nieuw Avontuur - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marloes Verheul - WaarBenJij.nu Nieuw Zeeland, Nieuw Nummer, Nieuw Avontuur - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marloes Verheul - WaarBenJij.nu

Nieuw Zeeland, Nieuw Nummer, Nieuw Avontuur

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marloes

17 April 2008 | Nieuw Zeeland, Auckland

hee hallo hier even nog een berichtje!

Ik ben gister aangekomen in Nieuw Zeeland!
Bram, Remco en Cindy hadden mij afgezet en uitgezwaaid op Brisbane Airport en ik ben in mijn eentje naar Auckland gevlogen. Cin vloog pas 's avonds dus die kwam veel later.
Ik kan nog niet echt zeggen wat ik van Nieuw Zeeland vind natuurlijk want ik heb er nog niet veel van gezien. Wel hebben Cin en ik een Campervan gehuurd waar we vanaf morgen mee rond gaan touren 8 weken lang, echt suuuupergaaf! We kunnen dus gaan en staan waar we willen, we rijden met z'n tweetjes rond waar we maar naartoe willen gaan... echt helemaal super!
Verder heb ik dus een nieuw nummer:
marloes verheul
Mobile phone number
+642102708114
Smsen dus maar! Is altijd leuk.
Dit was het alweer!
See ya's later!

  • 17 April 2008 - 06:58

    Georges:

    Yes, gaaf top man, campervan ahh lijkt me zo stoer!!! en nu kan ik met je nieuwe nummer misschien eindelijk een smsmsmsen :) Trouwens de zon schijnt hier, gister heeeerlijk in mijn t_shirtje op n terrasje n biertje gedronken iets wat jij daar denk ik elke dag doet?? Geniet ervan!
    kus liefs

    ton 'zinc Georges

  • 17 April 2008 - 14:27

    D-dub:

    ah, geniet ervan meissie!
    zal vast mooi zijn daar! doe je voorzichtig?

  • 17 April 2008 - 18:23

    Leo & Miguel:

    hoi vet man dat je een campervan gaat huren!! waar ga je allemaal naartoe? naar north island & south island???????
    Gr.oom leo & neef(je)
    m'n vader is een sukkel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Mijn eerste reis

australië!

Recente Reisverslagen:

15 Juni 2008

The End

27 Mei 2008

Ice Ice Baby

20 Mei 2008

Bungyjumpen!

14 Mei 2008

Skydiven en walvissen

02 Mei 2008

Kia Ora
Marloes

australië!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 34985

Voorgaande reizen:

20 September 2013 - 21 December 2013

Indonesië, 2e keer

08 Oktober 2012 - 16 Januari 2013

Indonesië

22 November 2007 - 30 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: