Bungyjumpen! - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Marloes Verheul - WaarBenJij.nu Bungyjumpen! - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Marloes Verheul - WaarBenJij.nu

Bungyjumpen!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marloes

20 Mei 2008 | Nieuw Zeeland, Queenstown

woehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

oooooh WAAAT eng!
Ik heb net gebungyjumpt! Het was echt zo zo zo zooooooooooooooooooooo eng, maar zoooooooooooo gaaf!
Ik was supersuperzenuwachtig en ik ging samen met remco, lekker heel romantisch was het! :D
Bram en Cin gingen niet namelijk, die durfden niet haha! Geintje ik durfde eigenlijk ook niet want het was supereng.
Het is de 2 na hoogste bungyjump in de wereld... 134 meter hoog!
We werden met een 4wheel drive busje opgehaald en het was nog 45 minuten rijden vanaf Queenstown.
Toen kwamen we daar aan en moesten we wegen en we moesten van zwaar naar licht springen zegmaar, er waren 17 mensen in totaal.
Ik moest als een van de laatsten (ik ben ook zooo licht, gnagna) en ik was echt zo zenuwachtig, not normal.
Toen gingen ze dat touw aan mn benen vastmaken en toen moest ik naar een superklein platformpje schuifelen, WAAAAT eng!
Nou toen gingen ze aftellen en moest ik springen en ik dacht nee ik durf niet neeee ik durf niet en toen sprong ik maar en ging ik snoeihard gillen... toen vond ik het eigenlijk best leuk haha. Ik moest zelf mn voeten lostakelen zodat ik zegmaar zittend weer omhooggehesen kon worden.
Nu ben ik wel heel trots op mezel dat ik dat maar even gedaan heb!
Toen ik weer boven was stond ik nog heel lang te shaken en toen kregen we een broodje worst en een colaatje en konden we ons filmpje bekijken en kregen we ook nog een shirt.

Verder waren we nog naar Mount Cook geweest, dat is de hoogste berg van Nieuw Zeeland. Daar hebben we een wandelingetje gemaakt van ongeever 3 uur en dat was wel heel mooi, maar ook heel koud... we liepen daar tussen de bergen met eeuwige sneeuw en er lag ijs op het water, brrr!
We hebben ook nog gecampeerd op een of ander vaag campinkje waar je moest betalen door geld in een paaltje te doen, en waar alleen een vies wctje in een hokje was, heel raar. Mooi niet dat we daar betaald hebben dus. Er lagen een paar bootjes op de kant dus die hebben wij eventjes geleend om een tochtje te maken op het meer, eeeeenig was het!

Verder heb ik eigenlijk niet zoveel te vertellen, ik wilde jullie alleen even laten weten hoe verschrikkelijk stoer ik wel niet ben!
De foto's zijn wederom te vinden op mijn oude vertrouwde fotosite: http://picasaweb.google.com/marloesverheul

Enjoy!

  • 20 Mei 2008 - 08:13

    Aline:

    vet kikke!!!

    mooie foto's!
    loveeeeeeeeeee

  • 20 Mei 2008 - 08:17

    Mam:

    ow waaaaaaaaaat eng!
    en waaaaat stoer zijn jullie al! en dan nog wel als een van de laatsten jumpen, dat lijkt me al helemaaaal niks, ik ging liever als eerste, als ik al ooit zou gaan ahahahahhahahah, maar ik zou ook als eerste mogen wat gewicht betreft AAAAAAAHAHAHAHHAHHAHA!
    ik vind het nu wel genoeg hoor al die spectaculaire acties!

    ben blij dat het iig achter de rug is!

    xxjes, heeeel veel van mam

  • 20 Mei 2008 - 10:34

    Marian Verboon:

    Hallo Marloes,

    Wat een waaghals ben jij zeg!! Ik zou niet graag in je schoenen gestaan hebben!! Wij waren ook erg blij met het smsje dat jullie weer met beide benen op de grond stonden hoor!
    Mooie foto's! Een prachtige herinnering!! Nu maar even een rustig weekje met elkaar in Nieuw Zeeland. Heel veel plezier nog

    groetjes Marian

  • 20 Mei 2008 - 11:19

    Esther, Je Lieve Zus:

    Hemoltjelief met een o!
    WAAAAT AMAZING scary.
    Al krijg ik geld toe zou ik het nog niet doen, zo eng! Ik ben heel trots op jou! Dat je dat allemaal durft joh. Stoere meid! :D Takkie is ook vast trots op zijn tante. ;) Hij is zoooooo schattig, papa en mama vinden hem ook ZO lief! Wat een scheet. Hij zal jou vast ook lief vinden. :D
    Mama en ik zijn net bij Celes geweest. wat een amazing drolletje, zo schattig!!!!!!!! Ik ben op haar! (L)
    Ik ga zo naar het reisbureau om mijn droom te verwerkelijken. Ik ga namelijk mijn reis naar New York boeken! AAAAH! Wat tof! Eerst nog eventjes chillen in Parijs en Kreta, en dan ga IK mijn droomreis maken! Ik ga minstens een week, want ja, New York he, daar valt vast een heleboel te zien! Ik ga met Michelle, lauw he!
    Nou kind, doe geen enge dingen meer, en geniet nog eventjes aan de andere kant van de wereld. Ik ga NU naar het reisbureau Aahahahahaha wat leuk! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx:D

  • 20 Mei 2008 - 12:44

    Paal:

    RESPECT!
    hahahahahahahaha die foto's! WAT bang was jij!!
    "remember, you must do a big dive out" haha dat wilde ik toen ook doen maar ik liet me met knikkende knieën gewoon vallen......
    kikke hoor... nu ben je echt een grote meid.
    mooi, die foto's met dat blauwige licht bij mount cook.
    NOG FF GENIETUUUHHHH! de tijd vliegt!
    xiejesnel
    kus bro

  • 21 Mei 2008 - 05:39

    Tess:

    woooooow marloeeeeees
    jij bent echt gek gewoooon!
    vet eng! maar ben best trots op je hahha

    geniet nog maar lekker daar
    en tot snel
    kusje

  • 21 Mei 2008 - 12:46

    Oma Janny:

    ik vind het buitengewoon moedig en knap!
    we hopen je straks weer heerlijk thuis te hebben,

    kus oma

  • 21 Mei 2008 - 14:27

    Opa En Oma:

    schitterend vonden we het! jij durft!
    nooit meer van zo hoog springen!
    we zijn trots op je!
    we zullen 13 juni in bladel over je babbelen,jammer dat je er noet bij bent!

    dikke kus van ons

  • 23 Mei 2008 - 21:05

    Jeannettevdlinde:

    Hallo Marloes Is wel superstoer hoor zou dat echt niet durven.Veel te oud voor joh. Geniet nog maar lekker Liefs Jeannette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Queenstown

Mijn eerste reis

australië!

Recente Reisverslagen:

15 Juni 2008

The End

27 Mei 2008

Ice Ice Baby

20 Mei 2008

Bungyjumpen!

14 Mei 2008

Skydiven en walvissen

02 Mei 2008

Kia Ora
Marloes

australië!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 34967

Voorgaande reizen:

20 September 2013 - 21 December 2013

Indonesië, 2e keer

08 Oktober 2012 - 16 Januari 2013

Indonesië

22 November 2007 - 30 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: