The End - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Marloes Verheul - WaarBenJij.nu The End - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Marloes Verheul - WaarBenJij.nu

The End

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marloes

15 Juni 2008 | Indonesië, Bali

Lieve allemaal,

inmiddels weet iedereen dat ik weer veilig thuis ben dus zal ik hier even mijn allerlaatste bericht plaatsen!
Veel heb ik niet te vertellen dus het zal kort maar krachtig worden denk ik.

Mijn laatste tijd in Nieuw Zeeland was superleuk en heel gezellig, lekker met z'n vieren rondgereden in de twee campers totdat het tijd was om mij op het vliegveld te dumpen.
Ik ging namelijk nog voor 4 dagen naar Bali in m'n eentje!
Cindy, Bram en Remco brachten mij naar het vliegveld en na een ontroerend afscheid ging ik weer lekker vliegen.
Werd er ook nog is een man niet goed achter me, heb ik weer! Hij had denk ik een hartaanval gekregen ofzo, maar uiteindelijk was het gelukkig goed gekomen..
Toen kwam ik aan op Bali en ben ik naar een hotel gegaan waar ik 5 nachtjes heb geslapen. Ik heb eigenlijk niet zoveel van Bali gezien, alleen het strand.
Ik vond de overgang heel erg moeilijk, van de drukte en gezelligheid met z'n 4en in het westerse Nieuw Zeeland naar moederziel alleen op Bali.
De mensen daar zijn heel erg opdringerig en willen allemaal je geld hebben dus als ik over straat liep begon iedereen naar me te roepen en fluiten en probeerden ze mij allemaal hun winkeltjes in te lokken om van alles te kopen. Nou ik liep gewoon keihard door naar het strand om daar lekker van het heeeerlijke weer te genieten, dat was dan wel weer een voordeel ten opzichte van Nieuw Zeeland, het was hier minstens 30 graden!
Na 4 dagen door Bali naar en van het strand te zijn gewandeld was het tijd om echt naar huis te gaan.
Het was gelijk druk want 's avonds kwamen er al vrienden langs wat echt supergezellig was! En het eerste weekend ging ik op kamp, was ook superleuk!
Ik moest het nog geheim houden dat ik thuis was voor mijn familie, omdat familieweekend voor de deur stond en ik zou als verrassing toch meegaan want iedereen dacht dat ik nog aan de andere kant van de wereld zat.
Ook het familieweekend was heel erg leuk en de reacties waren supergaaf!

De leukste dingen aan mijn reis vond ik het surfkamp, Byron Bay (cheeky monkeys!), Fraser Island, heel veel mensen ontmoeten uit allerlei landen, natuurlijk mijn vriendinnetje Cindy waar ik de hele tijd mee gereisd heb! De vele drinking games die we geleerd hebben, de Great Ocean Road, de tour door de Outback, Cairns, Airlie Beach en de Whitsundays, dolfijn voeren, met de camper door Nieuw Zeeland crossen aan de verkeerde kant van de weg (daar rijden ze natuurlijk links) met om de 10 meter een dode possum, skydiven, bungyjumpen, walvissen kijken, en natuuuuuurlijk heel belangrijk: mijn lieve vriendje Remco!

Nou dit was dus mijn laatste bericht, jullie mogen voor de allerlaatste keer een reactie plaatsen ;)

dit was mijn reis,

SEE YOU SOON!
xxxxxxxxxxxx

  • 15 Juni 2008 - 16:52

    Wicher En Ingrid:

    fijn dat je er weer bent

  • 15 Juni 2008 - 17:13

    Peter En Thea:

    He ben je er al?

  • 15 Juni 2008 - 18:52

    De 'Hakjes":

    Lieve Marloes, Fijn dat je veilig thuis bent en super bedankt voor al je reisverhalen!!!!!!!

  • 16 Juni 2008 - 07:38

    Sjors:

    marluze, ik ben jaloers
    ik wilde ook er zijn. stiekem komen, maar kon niet :( hoop dat je t naar je zin heb gehad
    wanneer komt je vriendje thuus?
    xx

  • 16 Juni 2008 - 07:59

    Marlies:

    Hoi Marloes,

    Ik vind het zoooo gaaf dat je er onverwachts was !! En wat knap van je moeder ( met name!) om dit geheim te houden!! Ik wil nog eens vaker terug kunnen lezen en kijken hoe je reis was. Hoe lang kan dat nog op deze site? Of komt er een andere manier om dat te kunnen doen? Het was zóveel om te bekijken (foto's) en te lezen, dat een mens dat niet allemaal opslaat. En nu.....wachten we allemáál op Remco!!

    Veel succes weer in ons landje.
    Liefs van Marlies

  • 16 Juni 2008 - 08:34

    Fashley:

    Ik ben blij dat me partymetwijnmattie weer thuis is:D(L)

  • 16 Juni 2008 - 18:54

    Tess:

    Yeah...je bent er weer.

    zonder jou had ik nooit het eendenlied geleerd...dus bedankt!!

    KUSJE

  • 17 Juni 2008 - 00:03

    Cinderella!!:

    Lieverd! Wat hebben we een leuke tijd gehad he!! Geweldig!!
    Hold from you! Dikke kus

  • 08 December 2008 - 20:16

    Sas:

    ben erg blij dat je weer thuis bent

  • 08 December 2008 - 20:16

    Sas:

    ik mis je echt!

  • 08 December 2008 - 20:17

    Voor Pat:

    greetzz from aard

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Bali

Mijn eerste reis

australië!

Recente Reisverslagen:

15 Juni 2008

The End

27 Mei 2008

Ice Ice Baby

20 Mei 2008

Bungyjumpen!

14 Mei 2008

Skydiven en walvissen

02 Mei 2008

Kia Ora
Marloes

australië!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 408
Totaal aantal bezoekers 34970

Voorgaande reizen:

20 September 2013 - 21 December 2013

Indonesië, 2e keer

08 Oktober 2012 - 16 Januari 2013

Indonesië

22 November 2007 - 30 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: