spinnen, dolfijnen, koala's en foto's - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Marloes Verheul - WaarBenJij.nu spinnen, dolfijnen, koala's en foto's - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Marloes Verheul - WaarBenJij.nu

spinnen, dolfijnen, koala's en foto's

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marloes

22 December 2007 | Australië, Noosa Heads

Heeee allemaal

ten eerste: http://picasaweb.google.com/marloesverheul/SurfenAndStuff
yeaaaaaaah eindelijk foto's! en bewijs dat ik zo goed kan surfen
;)

In Brisbane zijn we de laatste avond met Jon wat gaan drinken, we gingen een paar pubjes langs en het was wel gezellig! Op een gegeven moment kwamen we bij een cafe down under en daar raakten cindy en ik aan de praat met 2 engelse jongens. Een van hen kwam uit Engeland en de aner kwam uit Zweden, maar z'n vader was duits en hij woonde al 3 jaar in Frankrijk, vlakbij Toulouse ('heeeey i've been there last summer!') maar hij sprak geen woord frans... Cindy geloofde het al niet maaaaar ik zat hele verhalen te lullen in het engels. Toen we op een gegeven moment naar de wc gingen zegtie opeens: wel terugkomen he. HALLO blunder. Ik had echt niet door dattie gewoon nederlands was! Hij helemaal in een deuk natuurlijk...

De volgende ochtend ging de wekker veel te vroeg (8.30 al...) maar we moesten om 10 uur bij de bus zijn dus ja...
In de bus heb ik lekker liggen pitten want ik was moeeee!

Ik zit nu in Noosa, en het is hier wel heel leuk! het lijkt een beetje op Byron Bay. We zijn hier al 4 nachten en morgen vertrekken we naar Rainbow Beach.

De eerste dag was het niet echt supermooi weer dus gingen we aan de wandel. We hadden op de kaart gezien dat er een Dolphin Lookout point zou zijn dus daar gingen we naartoe.
Na een tijdje lopen kwamen we bij het National Park waar we een spin zagen, ieeeeuw! Wij foto's maken, komen er 2 engelse meisjes langs: oh verderop zit ook zo'n spin maar die is 4x zo groot! OH nice! Ohja en als je nog verder loopt zie je aan de rechterkant een koala! WAT?! JAAA KOALAAAA! hiephoiiii, we zeiden namelijk NET tegen elkaar dat we zo graag een koala wilden zien!
En jahoor, daar zattie dan, in een boom... een hele grote zawrt met gele spin. Geeeetver.
En verder lopend, turend in de bomen, niet echt goed wetend waar we moesten zoeken, stonden er verderop al een paar mensen. En jahoor, daar zattie dan, in een boom... een schattig koalabeertje! wat cuuuuuuute!
Nou zie de foto's dus!

Toen zijn we verder gelopen naar het dolphin point en hebben we nog echt dolfijnen gezien ook na een tijdje. Supergaaf!

Daarna zijn we nog verder gelopen door het woud echt supermooi.. Aan onze conditie wordt dus ook gewerkt hoor!

We hadden trouwens ook een feestje de eerste of tweede avond, want hier bij het hostel zit ook een bar waar allemaal mensen vanuit Noosa heen komen, heel gezellig! Maar er was dus een garbage party. Iedereen was creatief met vuilniszakken in allemaal kleuren: geel, groen, paars, roze, zwart en wit. Was echt supergrappig!

Nou nu ben ik het zat hier achter de computer, ik ga naar het strand!

See you laterrr xxx

  • 22 December 2007 - 05:38

    Paolo:

    Dat zijn idd flinke golven die je daar catched :) hihi

    Good Job!

    ik ga lekker werken, ben al 45min te laat haha CIaooooooooooooooooooooo

  • 22 December 2007 - 09:49

    Sanne:

    Ik ben jaloeehoeerss, daar is het lekker mooi weer.. En hierrr, is het stervenskoud!
    Ik wil ook downunder!
    DOEI!

  • 22 December 2007 - 12:35

    Eef:

    he moppie
    echt super fotos joh!!!

    vond je niet eng die spinne:o?
    hallo maar je moet niet zo oneerlijk gaan doen eh wantt met dat mooie weer en leuk enzo want..het vriest hier...

    gaaf dat surfen joh!!

    xxloveyou


  • 22 December 2007 - 13:19

    Mioos:

    wedden dat de spin in m'n huiskamer toch groter was;)

  • 22 December 2007 - 13:52

    Tess:

    IEEEEEEEW die foto's van die spinnen zijn echt smerig!! GATVER!!
    maar wel super dat je kaola's en dolfijntjes hebt gezien.
    enne...mooie surfshots hoor!

    Fijne dagen en pas goed op jezelf he, kleine meid

    xxx

  • 22 December 2007 - 14:09

    Sas:

    ahw ik zie dat je mn pet draagt op een foto! SWEET
    en echt een kicke pak had je gemaakt met vuilniszakken hihi
    nou pat, spreek je gauw weer
    EYEFLOWERS and hold from you, aard

  • 22 December 2007 - 20:06

    Paal:

    zooooo vette golven!!! ;-P
    stoeah hoor!
    tering wat ben je bruin.
    iedereen maakt hier foto's van het witte winterlandschap, ook mooi.
    wat een ranzige foto's van die mensenresten.
    die dolfijnen, wwwwwwwwwwoooowww!
    wanneer ga je nou eens geld verdienen in plaats van smijten?
    hmmm die vraag kan ik mezelf ook wel stellen.
    leuk om te zien allemaal zeg.
    ik hoor nog nix over dudes...?
    nu mag ik ook (nog) een biertje.
    kusje van je broertje

  • 23 December 2007 - 16:24

    Oma Oranje :

    lieve marloes
    wat heb je weer veel meegemaakt.het is wel heel bijzonder en om nooit te vergeten. we kijken uit naar de volgende berichten. heel veel liefs van opa en oma oranje

  • 24 December 2007 - 10:16

    Daphne:

    ah die koala :( ik ben jaloers marloes..
    neem er eentje voor me mee, dan heb ik een maatje voor in mn 2 persoonsbed :D

    maar marlucyyyy fijne kerst, doe voorzichtig! ik ga nu nach fryslannnn
    holdfromyouandknufje

  • 24 December 2007 - 15:57

    Jurren:

    Hé Loe,

    Ik had nog helemaal niet je mooie verhalen gelezen! :O
    Maar fijn om te horen dat het allemaal goed gaat!
    Ook toffe foto's!
    Veel plezier nog!
    xx

  • 24 December 2007 - 16:08

    Sander:

    Wat leuk! Spinnen, koala's! Zo ga je de Nederlandse normale huisdieren weer waarderen als je terugkomt (omdat ik daar niets over lees en er dus van uitga dat je die dus ook niet ziet).

    Maaarrr, het is natuurlijk allemaal leuk en aardig, maar kan je misschien iets meer vertellen over de geschiedenis en architectuur van Australië? Dat zou reuze-interessant zijn! ;)

  • 26 December 2007 - 14:58

    Ellen:

    Waaauuuuuw! Leuk berichtje en toffe foto's!! :) veel plezier nog!
    Liefs,
    Ellen

  • 27 December 2007 - 16:53

    Tom:

    leuk marloes, mooi lopend verhaal. totaal niet van de hak op de tak ofzo hoor!

    mooie close-up van de dolfijnen ook :')

    tot 1 april!

    kusje,
    tom.

  • 28 December 2007 - 19:50

    Leo:

    gaaf om al die verhalen weer te lezen!! echt super cool! En ook die foto's zijn wel leuk.... vooral die foto's van die foto's van die crocs. En Paal heeft wel gelijk, waar blijven die verhalen van die dudes????
    nou meid veel plezier nog he....

  • 28 December 2007 - 21:07

    Laura:

    awesome photos chickii
    ohmygod en surfersparadise(H)

  • 29 December 2007 - 19:18

    Maxime:

    Haaai marloes!

    Ik zie m'n vorige bericht nergens staan :'D Dus dan maar een nieuwe:) Echt hele mooie foto's! Maar wat een enge spinnen daar zeg! Jij kan vet goed surfen!! Geniet ervan en fijne jaarwisseling :D

    Groetjes!

  • 30 December 2007 - 12:41

    Soof:

    LOELOE!!

    jeeetje, steeds als ik kijk word ik jaloers! echt zo gaaf! en ik hier maar leren :( booeh

    nou loellie, ik wacht op je volgende berichtje en natuurlijk alvast een gelukkig nieuwjaar :D

    kussie!

  • 31 December 2007 - 16:01

    Daphne:

    MARLOESSSSS....GELUKKIG NIEUWJAAR :D:D:D:D jij bent nu lekker aan het partyen..wij mogen nog! heeeeeel veel plezier he! ik denk aan je!

  • 01 Januari 2008 - 16:39

    Tess:

    Gelukkig nieuwjaar kleine meid!! Liefss tess

  • 03 Januari 2008 - 19:50

    Sjors:

    cooooooooool gaaf, retevet
    gelukkig nieuwjaar
    kussssssssssss


  • 05 Januari 2008 - 03:22

    Marlies:

    Hoi Marloes,

    De meeste mensen wensen elkaar hier veel geluk voor het Nieuwe Jaar toe, maar ik weet niet hoeveel méér geluk jij op dit moment toegewenst zou moeten krijgen!!! Allemensen zeg... je zult er wel geen spijt van hebben.
    Toch wens ik je het allerbeste toe en gezondheid voor 2008.
    Wij zijn met Oud en Nieuw met z'n drietjes ( Dik en Hilbert ook) in Delft geweest bij je ouders en Paul ( en vrienden) en Sanne ( en vriendin).Hilbert was alleen want hij kon niet in het feestgedruis mee vanwege zijn geopereerde arm. Esther was bij vriend(inn)en.Het was héél gezellig.Dik en ik hebben in jouw slaapkamer geslapen!!( dank je ). Wat een gezellig gekleurde kamer.
    Er heerst(e) hier de griep terwijl jij de bloemetjes daar gezellig buiten zet.In Delft waren er 3 ziek , maar op tijd opgeknapt voor Oudjaar gelukkig en ook Arjen en Hilbert waren ziek. Arjen helaas nog met Oudjaar.
    Weet je dat er pas bij ons op het nieuws was dat er bij Bryon Beach ( toen jij er ook nog was ??) voor het eerst na 30 jaar een man gewond is geraakt door een haaiebeet? Het werd getoond ook. Die man had een paar uitgereten repen vlees uit zijn arm!!!En jij maar op dat strand genieten. Heb jij dat dan niet gehoord daar?Enfin...je bent alweer verder.
    Leuk hoor je haarkleur!!
    Wanneer moet je aan het werk? en wat voor werk wordt dat dan?
    Nou Marloes, groetjes van Marlies

  • 06 Januari 2008 - 11:17

    Mams:

    heej loeloe,

    heb je thijs al opgezocht? hij heeft zijn nummer toch achtergelaten bij jouw vorige bericht "hi there"! tjek die reacties! zou wel gezellig zijn toch?
    nou meisje, ben benieuwd naar je volgende verhaal met natuurlijk weer een mooie serie foto's!

    dikke kus van mam en pap

  • 06 Januari 2008 - 11:20

    Mam 2:

    oja, nog gefeliciteerd met je broer!
    25 jaar issie al geworden vandaag!
    hiep hiep hoera en neem maar een lekker neutje op zijn varjaardag! dat doen wij ook!

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Noosa Heads

Mijn eerste reis

australië!

Recente Reisverslagen:

15 Juni 2008

The End

27 Mei 2008

Ice Ice Baby

20 Mei 2008

Bungyjumpen!

14 Mei 2008

Skydiven en walvissen

02 Mei 2008

Kia Ora
Marloes

australië!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 34983

Voorgaande reizen:

20 September 2013 - 21 December 2013

Indonesië, 2e keer

08 Oktober 2012 - 16 Januari 2013

Indonesië

22 November 2007 - 30 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: