hi there - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Marloes Verheul - WaarBenJij.nu hi there - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Marloes Verheul - WaarBenJij.nu

hi there

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marloes

17 December 2007 | Australië, Brisbane

oh ik was trouwens vergeten te vertellen dat we dolfijnen hadden gezien tijdens het surfen. supergaaf! we lagen in het water toen ineens iemand van de crew riep: dolphins, dolphins! ze waren niet eens zo ver weg, echt gaaf!

byron bay was echt een suuuperleuk stadje, niet zo groot, gewoon onwijs gezellig. het was ook leuk dat we nog met mensen van het surfen waren dus we hadden steeds leuke mensen om ons heen.

uiteindelijk 6 nachten in hat aquarius hostel in byron bay gebleven. we kregen nog een leuke schotse man op onze kamer joh, OH wat een engnek!
die vent kwam hier alleen maar om te zuipen en te blowen geloof ik, de eerste nacht dat hij op onze kamer sliep gingdie 's nachts ineens overeind zitten en zitten praten en roepen en dan gingdie weer liggen. later gingdie zn bed uit en hij heeft julie (uit belgie) 2 keer een duw gegeven.. echt suuuperraar! maar julie en gerdien gingen de volgende dag met de bus naar brisbane, dus toen bleef ik over met cindy. wij bleven nog 2 nachten en we zijn nog naar te lighthouse gelopen op de laatste dag, en regenen op de terugweg! we waren echt zeiknat geregend. beetje jammer maar ach, het had ook wel weer wat.
dezelfde avond was er een 'party' in de kamer van sarah en paulina, 2 meisjes uit zweden. we gingen daar dus eventjes kijken en het was er wel gezelig. er 2 gasten uit zweden, en verder uit canada en duitsland. cindy en ik vertelden dat we de volgende dag naar surfers paradise zouden gaan met de bus, $028 per persoon, en toen zeiden die zweedse jongens dat zij ook naar surfers paradise zouden gaan, met hun gehuurde auto! OOH kunnen wij niet meerijden? jaaaahoor denk het wel moeten we even kijken of het past! chiiill!

het was niet zo'n grote auto maar het paste net en het was ook niet zo heel ver naar surfers paradise.
ze hadden ons voor ons hostel afgezet en zo waren wij gratis daar gekomen. hihi!
het hostel was wel relaxed, we konden de eerste avond voor $5,- zoveel pizza eten als we wilden. das geen geld! ze hadden iets van 50 pizza's besteld bij domino's, heeeerlijk!
de volgende dag konden we voor $5,- zoveel eten van de barbie als we wilden. das geen geld! heeeerlijk!
we waren die 2 avonden ook nog uitgeweest en sarah en paulina weer tegengekomen, wel grappig!
overdag lekker naar het strand geweest

na 3 nachten hadden we afgesproken met jon, een man van 29 uit engeland. we hadden hem ontmoet in byron bay en hij zei dat hij ons wel op kon pikken want hij ging ook die dag naar brisbane!
en zo geschiedde.
hij kwam ons ophalen bij ons hostel en wij reden met hem mee naar brisbane, hele verhalen vertelde hij, hij vond het wel gezellig dat cindy en ik met hem meereden volgens mij!

in brisbane hebben cindy en ik 2 nachten geboekt in een hostel waar ik nu zit, gratis internet! woehoeeee
morgen gaan we met de bus door naar noosa, plaatsje ergens boven brisbane. daar schijnt het leuker te zijn want dat is meer zoiets als byron bay, niet zo groot dus. dit is echt supergroot en dat vind ik minder leuk.

geloof dat dit het wel weer zo'n beetje was!

ohja foto's komen er ECHT aan hoor, even geduld nog!

big fat kiss

  • 17 December 2007 - 06:17

    Daphne:

    hoi marloes!!!
    ik vroeg net aan je zus of er weer eens een berichtje kwam :D en yessss hij is er! leuk hoor! :D

    ik heb net met je zus lopen partyen en ik lag pas om half 3 in bed en ik moet nu over een kwartiertje weg om weer naar tilburg te gaan
    naaahhhh
    marlucy, ik ga je berichtje vanavond beter lezen als ik meer tijd heb :D
    knufje!

  • 17 December 2007 - 11:07

    Sjors:

    coool, loeloe!! ik zie vooral duiven hier in parijs, en ratten... dolfijnen zijn kewl! kushus
    tot de volgende feuteus

  • 17 December 2007 - 11:39

    Soof:

    loeloee!!

    sounds like you're having a great time! yaaa damn ik ga na mn studie ook! :D
    jeetje mis je wel een beetje hoor!! was vrijdag voor het eerst sinds 4 maanden weer in de triangel! hehe was wel echt superleuk :D

    maarehmm party on! en hit that sexy surfdude!

    kusssiiee (L)

  • 17 December 2007 - 13:01

    Esther:

    Daphne, wat was het vet he! WHOOOHOOO! party for life (H)
    Leuk verhaal Loeloe!!!!!! Ik wil ook!
    (K)

  • 17 December 2007 - 13:12

    Peter En Thea:

    Hey Marloes,
    Wat een heerlijke verhalen allemaal. Daar kunnen wij hier alleen maar van dromen...
    Geniet ervan!

  • 17 December 2007 - 16:18

    Sjur:

    Hihii oeeh dolfijnen echt heeell tof :D
    Nicee om weer ns wat te horen! Kheb het nu echt MEGA druk met school helemaal niet leukk.. kwil ool leren surfen en dolfijnen zienn :| Hihi kgun het je van harte meiss have fun nog enzoo :)

    Doeii Kussjeee(L)

  • 17 December 2007 - 20:42

    Hozie!!!:

    zo meid wat gaaf ik wil ook maar ik meo eerst hard werken.maar leuk dat je het zelf leuk vind.
    doeiiii
    hozan XXX

  • 17 December 2007 - 22:14

    Bart:

    Hoi hoi!
    Ik begon me al af tevragen of ze daar in australie wel internet hebben maar al je verhalen komen hier terecht.. dat wist ik niet. Leuk om zo ff een stukje te lezen.
    Het is hier ijskoud en dan is t nog maar net winter dus geniet nog maar ff van de zon! :)
    tot over een maand of wat..
    Doei!

    P.S.
    We willen nou wel bijna die surf photos zien hoor..

  • 19 December 2007 - 17:18

    Emma:

    MARLY <3

    tambilililili

  • 19 December 2007 - 20:41

    Oma En Opa Oranje:

    Onze Marloes,
    Mooi je schrijverij te lezen. We genieten. Wel duidelijk dat je het erg naar je zin heeft. Houd ons maar op de hoogte. Heel veel liefs. We kijken weer uit naar de volgende.

    Oma en Opa Oranje

  • 20 December 2007 - 07:11

    Daphne:

    Hallo je bent nu al bijna een maand weg..kom eens terug joh :(

    nee marlucy, hartstikke veel plezier & ik hoop dat je fijne feestdagen en een heel leuk oud&nieuw hebt zonder ons dit jaar!

  • 20 December 2007 - 18:16

    Sanne:

    hahahaha emma hoe ken jij tambilililili nou weer, dat ging ik pas luisteren met kunstgeschiedenis HAHAHA

    MARLIE, veel plezier he meid, mis me niet te veel ;) het komt goed

    DOEEEGG(L) lafjoeal!

  • 21 December 2007 - 03:23

    Thijs:

    Heey Marloes!

    Ik zit nu met mijn witte kont in byron bay. Ik loop in je voet sporen denk ik, ga binnenkort ook naar brisbane omdat we de auto moeten regristreren daarzo, wie weet kom ik je nog tegen ik zal je effe me mobiele nummer geven, misschien kunnen we een keertje meeten. Gegroet
    0450154472

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Mijn eerste reis

australië!

Recente Reisverslagen:

15 Juni 2008

The End

27 Mei 2008

Ice Ice Baby

20 Mei 2008

Bungyjumpen!

14 Mei 2008

Skydiven en walvissen

02 Mei 2008

Kia Ora
Marloes

australië!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 34973

Voorgaande reizen:

20 September 2013 - 21 December 2013

Indonesië, 2e keer

08 Oktober 2012 - 16 Januari 2013

Indonesië

22 November 2007 - 30 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: