after surfing - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marloes Verheul - WaarBenJij.nu after surfing - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marloes Verheul - WaarBenJij.nu

after surfing

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marloes

08 December 2007 | Australië, Sydney

hi there!
surfkamp was echt awesome!
we werden dus maandag ochtend opgehaald bij ons hostel, en de bus zat al aardig vol dus ik zat helemaal voorin naast een surfdude. BEGON LEKKER DUS :D
nee geintje hij was niet zo boeiend en hij lag alleen maar te pitten, NA-JA.
was wel relaxed om helemaal vooraan te zitten! goed uitzicht en lekker veel beenruimte enzo, chiiiill.
na 6 uur rijden kwamen we aan bij Crescent Head, ons surfkamp. en daar liepen de surf instructors :D jieehaaa
we gingen eerst onze bedden klaarmaken en tas uitpakken en bikini aandoen en daarna gelijk surfen. eerst kregen we naturlich wat uitleg over surfplankjes en over het strand waar we gingen surfen, en daarna kreeg iedereen een wetsuit met een naam erop. mijn naam was smelly. THANKS MATE! maar die paste ik niet (wie geeft me dan ook een s) en toen kreeg ik de naam minger. THANKS MATE! (minger means ugly person)

echt so annoying om dat wetsuit aan te krijgen! maar uiteindelijk wel superchill met wetsuit.
nou toen gingen we naar het strand lopen, teriejaaaaaaaaakie wat een eind was dat zeg! pefoehoeeh waren we daar eindelijk, moesten we onze surfboarden gaan halen, NOG een stuk verder.
en zwaar dat die dingen zijn! not normal.
nou iedereen al helemaal bekaf van het lopen en sjouwen, en toen kregen we onze eerste surfles op het strand. Adam (de busdriver en ook instructor) leerde ons hoe je een wave moest catchen en hoe je op moest staan op je surfboard. eitje!

daarna gingen we het water in. takke wat moeilijk om een wave te catchen! maar de instructors gaven ons een duw de golf in zodat je niet zelf je wave hoefde te catchen. en dan nog eventjes opstaan. OH WAT MOEILIJK!

's avonds aten we lekker van de barbie
oooooh wat een heerlijk eten hebben we de hele week gehad zeg! hmmmmm...
na de barbie gingen we een spelletje doen om te bepalen wie de afwas moest doen. niemand zat daar om te springen want we waren met 45 mensen en dan had je ook nog de crew en GATVER AFWASSEN IS STOM!
gelukkig hoefden wij niet af te wassen, fjieuw!

daarna gingen we lekker zuipen met zn allen, om de volgende ochten om 7.30 uit ons nest geroepen te worden: WAKIE WAKIE!
lekker ontbijten en hop weer dat end lopen en weer dat board sjouwen en weer waves catchen (wat nog niet lukte) en weer proberen op te staan en weer heel hard van je board afvallen.

later ging het wel goed hoor en kon ik best een paar keer staan! dat motiveert dan ook weer om door te gaan. echt waar, surfen is supergaaf!

donderdag gingen we 's ochtends nog daar surfen en 's middags gingen we naar een ander kamp, genaamd Spot-X. hier waren weer andere instructors en andere mensen en het kamp wasdus ook veel groter. daar gingen we niet surfen, wat ik niet erg vond want ik was best moe van al dat gesurf en mijn handen waren kapot. (je krijgt allemaal blaren van het vasthouden van je board)
we gingen daar eten en 's avonds gingen we naar het strand om te zuipen en feesten en GOSH wat was dat erg...
ik was echt totally wasted mhihi gelukkig werd ik naar huis gedragen waarover ik verder maar niks vertel :D
ieeuw.

volgende ochtend voor de verandering weer 7.30 opstaan en surfen! jeaaaaaah ik had het al aardig onder de knie dus dat was wel leuk! 's middags na de lunch weer de bus in, op naar byron bay!
daar gingen we met zn allen in het aquarius hostel, vlakbij het strand, waar diezelfde dag 2x het haaienalarm af was gegaan... jammer had ik net gemist!
's avonds gingen we kroegentocht doen en dat was echt superleuk!
kwam ik ook nog eens een meisje tegen van mn school, stomtoevallig zeg! echt heel erg grappig...

nou kortom ik ben nu een kick-ass surfdudette en ik ben ook heel dom want ik heb een snoertje meegenomen naar het internetcafe voor mn mp3speler ipv mn camera... sorry!
foto's komen dus later!

nou vanavond weer lekker party hier in byron bay en ik denk dat ik hier nog wel eventjes blijf want het ziet er hier kicken uit.

jullie horen weer van me!
liefs en dikke kus
holdfromyou!

  • 08 December 2007 - 10:17

    Marloes:

    ohja bellen mag ook he ;)

  • 08 December 2007 - 10:39

    Sanne:

    IK SPREEK JOU LEKKER NU!
    OP msn:D
    joeheeee
    waaat heb jij het chil zeg, lekker surfen, feesten enzo yeah. en ik zit maar op school tfoehoee :(
    maaar ik zie niks over dolfijnen ja:O
    maarja kind ik spreek je wel verder op msn
    heehoihoooi:D
    ich hold van toi <3

  • 08 December 2007 - 10:43

    Sas A La Aard:

    lieve patttttt
    kicke je stories!
    hahahaha in aussie ga je dus lekker door met je dronken avondjes hoor ik al weer ;)
    ben je helen tegen gekomen of niet?
    nou heel veel plezier nog met de surfdudes en pas op de haaien
    eyeflowers
    en ik hou het bij de sms denk ik!

  • 08 December 2007 - 12:53

    Mioos:

    haha ik was net op het postkantoor en de meneer van de zakjes vroeg hoe het ging met m'n vriendin in aussie waaaaaaaat grappig :D
    maar i hear from you!
    nice surfverhaal!
    oh & let me know he als je ergens een weekje blijft ongeveer bij een adres dan komt je present eraan! hij is leeeeeeuheeeuk :D

    LOVEYA!

  • 08 December 2007 - 13:58

    W En I:

    je kan toch ook op internet surfen!

    groet uit s'Gravenzande.

  • 08 December 2007 - 14:02

    Dre:

    surfen jeeej

  • 08 December 2007 - 14:46

    Sjors:

    dus na het zuipen kwamen er 'andere golven' hmm.. zoniet mag je het me leren de volgende keer dat je ziet.. het surfen dan. de rest wat je deze week gedaan heb heb ik geleeuf ik al wel onder de knie.
    feestzu
    gros bisou a bientot

  • 08 December 2007 - 15:42

    Nikki:

    marloehoes! leuke fotos chica! ik heb nog niet op je gewed, volgens mij blijf je daar gewoon voor altijd ;) Have fun in Tournoses!

  • 08 December 2007 - 17:52

    Tess:

    OOO leuk verhaal weer!!!
    Jij surfchickie :P

    super joh!

    kuss

  • 08 December 2007 - 18:01

    Mennoo:

    awesome duuude:)
    haha gaaatsie ik had echt t water niet in gedurfd als er ook maar een kleine kans was dat er misschien een haai zou kunnen zijn. Maar daar heb jij als die hard surf chick natuurlijk geen moeite mee jij bent echt te stoerr man;)

  • 08 December 2007 - 18:08

    Miguel:

    wat een coole foto's vorige keer!
    echt veel watervallen.
    ben je niet bang voor die vleermuizen?
    het zijn echt grote toch?
    heb je al bierdoppen voor ons?
    groetjes......


  • 08 December 2007 - 18:11

    Fabienne:

    ben je al verliefd op een dude???.

    groetjes........

  • 09 December 2007 - 20:24

    Peter En Thea:

    Wat een leuke verhalen weer van je....ik lach me rot en zie het helemaal voor me.

    heel veel plezier!

  • 09 December 2007 - 22:46

    Marlies:

    nog een paar weken en je schrijft in het engels!!
    Ik dacht dat je alléén richting "down under" ging!! Maar als ik het zo lees ben je toch geregeld in een groot gezelschap (wat chillen als grootste liefhebberij heeft). Hoezo alleen??? Zijn zij uit alle werelddelen ook aan het backpacken? Ik vind het wel stoer dat je zo snel al kunt surfen en "wavescatchen". Haaienalarm gemist..jammer??? oke!
    Benieuwd naar de volgende foto's. Groetjes, Marlies

  • 10 December 2007 - 00:13

    Paultje:

    JAaaahaaa surfen is zo makkelijk nog niet!

    IK krijg ook weer de kriebels als ik dit lees!!

    Daarom heb iik ff gesurfd op het internet en zag dat je ook kan surfen op een kunstmatige golf in Zoetermeer o.a. SUperr vettjess, it's called Flowboarden!!

    MAarja dat is natuuurlijk niet te vergelijken met de echte omstandigheden van zon, zee, strand e.d.

    Good to see you're allright

    HAve FUN!

  • 10 December 2007 - 08:07

    Ellen:

    WOW Marloes, surfen!!!! VETTT! :)
    Echt leuk al je verhalen, ik hoor het je gewoon vertellen. Nog niet met een gitaartje gezongen bij de bbq of heb ik daar overheen gelezen?
    Have fun nog daar, ik zal tegen Sylvia zeggen dat ze voorlopig geen oude leerling terug kan verwachten ;)
    Lieffsss,
    Ellen

  • 10 December 2007 - 17:31

    Paul:

    ja hallo ik ben nou wel heel benieuwd naar je surffoto's, ik geloof er helemaal nix van dat je het kan ;-)
    hoest met je english?
    doet je lonely planet het goed?
    kiss, bro

  • 11 December 2007 - 11:55

    Daphne:

    marloes
    even snel een kusje hier vanuit tilburg!

  • 12 December 2007 - 19:44

    Rutger:

    Hey doesnormaal! Leuk om dit allemaal te lezen.
    Heeft Adam je naar je mandje gedragen?
    Veel plezier nog!
    Doesnormaal!

  • 15 December 2007 - 11:37

    Sjors:

    FOTOOOOOOOOOOS

  • 16 December 2007 - 10:08

    Tess:

    MARLOESSSSS IS EEN BABYYYYYYY MARLOES IS EEN BABYYYYY MARLOESSSS IS EEN BABYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

australië!

Recente Reisverslagen:

15 Juni 2008

The End

27 Mei 2008

Ice Ice Baby

20 Mei 2008

Bungyjumpen!

14 Mei 2008

Skydiven en walvissen

02 Mei 2008

Kia Ora
Marloes

australië!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 34963

Voorgaande reizen:

20 September 2013 - 21 December 2013

Indonesië, 2e keer

08 Oktober 2012 - 16 Januari 2013

Indonesië

22 November 2007 - 30 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: