foto's - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marloes Verheul - WaarBenJij.nu foto's - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marloes Verheul - WaarBenJij.nu

foto's

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marloes

02 December 2007 | Australië, Sydney

hi guys!
ik heb foto's geplaatst!
ze zijn hier te bekijken:
http://picasaweb.google.com/marloesverheul/HongKongSydney
LIEFS EN KUSJES hold from you guys!
en thanks thanks voor de reacties, zooo leuk!

  • 02 December 2007 - 12:32

    Tess:

    OOOO Loeloe....wat een gave foto's!!
    Ik ben zooooooooo onwijs jaloers!!
    ik hoop maar dat je heeeel vaak foto's online zet, zodat ik mee kan genieten.

    Take care
    Liefs Tess

  • 02 December 2007 - 13:16

    Marlies:

    Hoi Marloes,
    Ik heb net op de laptop van Dik zitten kijken naar de foto's. Onwijs mooi daar zeg. Ik begrijp nu wel goed dat iemand die de mogelijkheden heeft of schept dáár graag heen gaat voor langere tijd. Je mag je inderdaad wél heel goed insmeren met dat gat in de ozonlaag daar down under!!!Ik heb altijd gehoord dat je daar eigenlijk zelfs niet langer dan een kwartier blootgesteld mag worden aan de zon en dan nog wel op een later moment op de dag. Maar je zal je voorbereidingen wel grondig hebben gemaakt.
    De groep ziet er gezellig uit. Kende je dus niemand? Liggen jullie elkaar een beetje? Ga je nog met iemand samen verder op reis of ga je alleen overal op uit.Iedereen heeft grotendeels natuurlijk zijn plannen al uitgestippeld. Paul zal wel moeite hebben om deze mooie plaatjes weer te zien. Dat smaakt naar meer.Wel leuk dat hij je allerlei tips geeft en vragen stelt of je dit en of dat gezien hebt.
    Opa en oma zitten mooi in hun ieuwe huis en het is gelukkig allemaal heelvlt gegaan met hulp van velen. Ze zijn heel enthousiast, wat wel zo prettig is.
    Vier je daar ook Sinterklaas??
    Zal je 13 december even aan Hilbert denken, want dan wordt hij aan zijn schouder geopereerd en moet hij daarna wéken met zijn linker arm in een brace en mag er níks mee!!Aaaaah zielig he? Hij is net op kamers dus zijn medebewoners zullen hem met liefde helpen.
    Wel Marloes...héél veel plezier en geluk en succes en alles wat wenselijk is. van Marlies

  • 02 December 2007 - 13:58

    Daphne:

    aaaah marlucy, supertof je foto's :D:D:D
    vooral de kangie's en de abo's zijn echt sexy!!

    die onderschriften van jou ook echt :D ahahaha heel grappig! maar je hebt zeker nog veel meer foto's gemaakt? al tijd om een nieuw kaartje te kopen voor in je fototoestel?

    gister zwarte pieten bij ikea was tof joh, ik mag woensdag weer :D en dinsdag mn tussentijds toets dus duim een beetje voor me!
    nou knufje voor jou en de groetjes aan knufje and I hold from you and knufje!

  • 02 December 2007 - 14:06

    Fabienne:

    hoi marloes ik heb een konijn gekreege en hij heet stampertje en ik ben er heel blij mee. ik vind je foto s heel mooi. hoe gaat het met je gaat het goed en wil je me terug sturen.
    heb je al bierdop gevonden voor ons.
    vind je het daar leuk????????.
    sint komt op woensdag op school en dat vind ik heel leuk.
    en het regent van daag de hele dag :(

    xxfabienne:)

  • 02 December 2007 - 14:33

    Dre:

    hey

    super mooie foto's, ik wist neit dat je al verhalen had geschreven maar ik ben nu ook aangemeld. Ziet er gaaf uit allemaal geniet maar goed

  • 02 December 2007 - 14:40

    Marrie En Pia:

    Hoi griet,
    genieten van jouw verhalen en de foto's. Wat ziet het er allemaal indrukwekkend uit. We blijven je vol enthousiasme volgen.
    Veel liefs van ons

  • 02 December 2007 - 15:26

    Marloes Met Een I!:

    loesie! toffe foto's man! ik is jalooeers. hehe
    veel plezier en kijk uit voor de spinnenn
    kusjes, marlies

  • 03 December 2007 - 08:14

    Papa:

    Hoi Marloes,

    Leuk om je eerste foto's nog een keer te bekijken. Gister heb ik ze natuurlijk al op de laptop gezien. Veel plezier de komende dagen bij het surfen in Byron Bay. Liefs, je vader

  • 03 December 2007 - 08:59

    Sjors:

    Leuk leuk euk al je fotos
    met je blotenbllengezicht haha.
    Zet inderdaad vaaak fotos online. Is gaaf om mee te kijken zo! Fijne kerst en sinternikolaas daar in australie! Goodday mate
    X

  • 03 December 2007 - 13:51

    Sjur:

    Hee! Echt zooo laauuw je foto's :D
    Je krijgt de groetjes van me mamiee :P
    Zet er nog maar veel meer foto's op echt heel erg tof!

    Kussiee <3

  • 03 December 2007 - 15:01

    Tom:

    leuke fotos martha : )

    euhh..oja ik ga je niet terug smsen want dat kost teveel geld (vorige telefoonrekening was 87e hehe)

    euh was dit het?
    ja denk t wel

    doei,

    spekkie :D

    ps. onee niet, ik wil handtekeningen van wolfmother dat kun jij toch wel ff fixen? : )

  • 03 December 2007 - 17:12

    Soof:

    YAA die foto's zijn MOOI!
    whaa ik denk dat ik na mn studie ook maar ga.. :) lees mn vorige berichtje maar ff (bij g'day mates, fies ^^)

    KUSJE soof :D

  • 04 December 2007 - 11:37

    Marijn:

    echt leuk om al die herkenbare dingen op je foto's te zien.
    alleen die vleermuizen waren me nog nooit opgevallen :o
    ik wil meer foto's!! ;)

  • 04 December 2007 - 13:37

    Daphne:

    marlucy, ik heb vrijstelling voor mn bijzondere verrichtingen gekregen tijdens mn tussentijdse toets :D ben je niet trots op me? het ging supergoed en de dingen die wat minder gingen, dat was ook wel fijn want nu weet ik waar ik op moet letten! ah ik ben zeer blij :D

    als jij terug bent heb ik mn rijbewijs, wiehhoee!! nou, hoop dat jij je ook een beetje vermaakt daar, je mist de sint zeker? gelukkig heb je knufje bij je!
    hold from you and knufje! (L)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

australië!

Recente Reisverslagen:

15 Juni 2008

The End

27 Mei 2008

Ice Ice Baby

20 Mei 2008

Bungyjumpen!

14 Mei 2008

Skydiven en walvissen

02 Mei 2008

Kia Ora
Marloes

australië!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 34974

Voorgaande reizen:

20 September 2013 - 21 December 2013

Indonesië, 2e keer

08 Oktober 2012 - 16 Januari 2013

Indonesië

22 November 2007 - 30 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: