G'day mates - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marloes Verheul - WaarBenJij.nu G'day mates - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marloes Verheul - WaarBenJij.nu

G'day mates

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marloes

29 November 2007 | Australië, Sydney

hee hallo even snel NOG een berichtje! ik hoop dat het niet te veel wordt allemaal voor jullie, beetje stalkerig wordt het zo wel want jullie krijgen steeds een mailtje hihihi.

maar nou ik ging dus naar de blue mountains eergister, en het regende dat het goot HAHA but good. het was echt suuupermooi! net of je in het tropisch regenwoud loopt, en mama BEDANKT VOOR DE REGENJAS (L) wat kon ik die goed gebruiken zeg, aangezien de rest van de groep in oranje afgevende mouwloze vuilniszakjes rondhopten door de regen in de bergen. was goed te doen voor mij hoor, lekker modderig enzo.
ik heb alleen nu mn kabeltje voor mn foto's niet bij me (i'm so sorry men) maaaar foto's komen er echt aan hoor.
nou het tochtje ging dus om de three sisters, de drie bekende rotsen, maar het was zooo mistig dat we geen hol konden zien. beetje jammer :D
maar het was wel heel mooi hoor, beetje mysterieus zo met die laaghangende wolken. serieus ik heb echt een topdag gehad ik had dit niet willen missen, en helemaal niet omdat wij van die lieve lieve gids (die ook de baas is van die tourtjes enzo) nog een keertje mogen, GRATIS! en ja, wie houdt er nou niet van gratis. maar dat is dus echt super! dan zie ik het ook nog in de mooie zon, dat zal pas afzien worden hoor al dat geklim in die hitte. dit was al behoorlijk vermoeiend!
en ja ja ik heb ook kangoeroetjes gezien in het wild
so cuuuute ik sta er ook mee op de foto
dus maar goed dat ik ze eerst heb gegeten he, en daarna ontmoet.

vandaag gingen we lekker shoppen in sydney (surfshorts gekocht yeaah!) en chillen in de botanical garden IT'S SO GORGEOUS YOU KNOW!
en lekker warm HMM love-love-ly
ohja even een veranderingetje in mn nummer want als je mij wil bellen moet je 0061 ervoor doen, dus dan wordt het:
0061406518223
EN BELLEN HE :D maar hou ajb rekening met het tijdsverschil want het is hier nu 5 uur 's avonds en bij jullie 7 uur smorgens dus tijd om op te staan guys!
en voor mij tijd om te kappen hierzo want mn tijd is alweer om.

see you later!

  • 29 November 2007 - 08:13

    Sjors:

    Goedzo marloesje, cool ik zal je zeker n leer be llen. en nog even een opmerking. als je naar 3 rotsen gaat kijkens/zoeken is het logisch dat je geen hol ziet. tsjongejongeee. DUH.
    Maar goed vooral door blijven schrijven kan nooit te veel zijn! helemaal top.. ohja neem je n surfshort voor me mee:)
    veel plezier en zon toegewenst
    kusss*

  • 29 November 2007 - 09:13

    Daphne:

    aaaaah ik wil je foto's zien :D:D:D:D vooral van de kangie's!
    nou maargoed dat het even regende toch, kunnen jij en knufje tenminste niet verder verbranden :D

    & ik vind het echt leuk dat we gewoon kunnen smsen enzo!
    marloes, fijne avond! ik ga naar de markt, mams en ik gaan een stofje kopen zodat ze m'n kerstjurk nog mooier kan maken..hoezee!!
    knufje voor jou and I hold from you!

  • 29 November 2007 - 09:55

    Leo:

    Hey Loeloe :)
    Gaaf dat je het leuk hebt, ga lekker verder genietuh!!

  • 29 November 2007 - 10:10

    Opa En Oma Oranje:

    onze marloes,
    wat heb je het heerljk. Ook je bericht. wij maar betrekkelijk tevreden. we zijn aan het verhuizen.
    Maar gelukkig hebben we intussen je brief gekregen, althans je `opstel`, zo gezegd. Houd ons op de hoogte, Marloes!
    We zijn bij Dik en Marlies op het ogenblik. dag lieve Marloes XXX

  • 29 November 2007 - 10:50

    Mioos:

    kappen marloes:D
    als ik je wil smsen om 6 uur 's ochtends dan doe ik dat ik heb me rot gezocht naar het netnummer!
    hihi geintje ik zal er rekening mee houden en ik ben reuze benieuwd naar je pictures!
    jij naar je kado? i hope so for you want hij is s0s0 cool!
    nou i see you soon in 7 months now!
    later chickie!
    kus mioos!

  • 29 November 2007 - 13:54

    Beppie Gouw:

    Hoi marloes
    Toen ik je mailtje kreeg herkende ik niet dat het van jou was. Aaan gezien ik laatst heel veel virussen had heb ik aangeklikt dat ik geen mail hiervan meer wilt ontvangen Trut die ik ben. Ik hoop dat je me wel blijf sturen want ik vind het zo leuk te lezen over je reis.Heel veeel plezier nogen hou me op de hoogte he doei doei gr Beppie

  • 29 November 2007 - 16:28

    Maryse (nichtje):

    AHHHHHHHH wat stoer dit he! Ik ebne cht heel trots op je! echt een bikkel ben je. zo genieten he aan de andere kant van de wereld?!Alles anders en helemaal weg. of mis je thuis al erg? leuk dat je ons op de hoogte houdt! lieverd geniet daar van je allerleukste ervaring!kus

  • 29 November 2007 - 16:38

    Paul:

    haha. ik net in de auto aan mama vragen: 'zo ik las een vaag berichtje van sanne, over een meneer die in coma is geslagen, wat is er gebeurd?? een leraar of zo?' FOKKING GTST!!! jeeeeumig WAT dom. haha. ik ga strax naar speakahs naar concert van the veils, die zanger komt uit nieuw-zeeland geloof ik, vette sjit! en ik sta op de gastenlijst en ik ben nog nooit naar n concert in die toko geweest. kijk je uit dat je niet verliefd wordt op zo'n dreadlock hippie daar in byron bay? nou wijfie schrijf maar lekker veel berichies, altijd leuk! genietuh!!
    kus, broer

  • 29 November 2007 - 16:43

    Ing En Wig:

    Héé'!
    Vandaag pas je eerste bericht gelezen ( ontvangen ?)Op 1 of andere manier zat je waarschijnlijk bij de spam. Straks de schade maar ff inhalen.
    Geniet van de goreous time !

    I en W.


  • 30 November 2007 - 19:47

    Fashleyyy:

    oooh wat gaaf loee:D
    mag ik naar je toe?:D
    maar uhm.. over dat nummer.. heb je mijn smsje wel gekregen dan?ik hoop het!!
    ik kijk ech uit naar je foto's ben zoo benieuwd.. vind het nog steeds een raar idee dat je daarzo zit..
    nou meid klim ze! je kan het! want ik kon het ook ahha in de zomervakantie.. tis zwaar mja joh ook supertof:D
    nou darling nog veel plezier en ik kijk nu al uit naar je volgende bericht:D
    succes met surfen met je haaienfobie:D
    hihi...
    Dikste kus van je darling(L) lysomgtqmmmkohehok<3 hihi niemand weet wat dit betekent(A)

  • 01 December 2007 - 10:41

    Karin:

    Hee lieffie!

    Ik heb me aangemeld hoor! Wist niet dat je dingen gepost had maar hoorde het van bar:)
    Vind het echt leuk om te lezen!!
    En je hebt kangaroetjes gezien:D
    Mis je wel met de volleybal hoor:( want jij was altijd zo enthousiast:P
    We hebben al 2 keer verloren (1 bekerwedstrijd) en gister gewonnen!we waren met 6 mensen (H)ben een beetje schor van het schreeuwen..

    Maar meissie have fun! En ik kijk uit naar je volgende bericht:D

    Dikke kus Karin

  • 02 December 2007 - 11:57

    San, Ali, Cel, Fen:

    waaaat gaaaaaaaaaaf! Leuk om net f met je te msn-en!!
    nouw doeiiiiiiiiiiii love ya!

    kussssssssssssssss:)

  • 03 December 2007 - 17:04

    Fies:

    LOELOE!!

    OOH mijn god, ik lees nu pas alles, maar WAT GAAF!! het is echt heel gek om te bedenken dat je aan de fokking andere kan van de wereld bent!! en dan voor zolang!! maar wel echt te gaaf! :D

    geniet ervan en blijf vooral berichten plaatsen, want wil je wel volgen natuurlijk!!

    KUSJE (L)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

australië!

Recente Reisverslagen:

15 Juni 2008

The End

27 Mei 2008

Ice Ice Baby

20 Mei 2008

Bungyjumpen!

14 Mei 2008

Skydiven en walvissen

02 Mei 2008

Kia Ora
Marloes

australië!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 34984

Voorgaande reizen:

20 September 2013 - 21 December 2013

Indonesië, 2e keer

08 Oktober 2012 - 16 Januari 2013

Indonesië

22 November 2007 - 30 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: