back in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marloes Verheul - WaarBenJij.nu back in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marloes Verheul - WaarBenJij.nu

back in Sydney

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marloes

21 Januari 2008 | Australië, Sydney

hee allemaal!

hier weer een berichtje van mij vanuit het zonnige (not) sydney (huh?!).

nadat we de laatste dag werken hadden overleefd (op het randje!!) zijn we 's avonds met de bus teruggegaan naar het oude vertrouwde hervey bay.
tot onze grote verassing regende het weer. wat origineel! not.
gelukkig was het weer heel goed toen we naar fraser island gingen. we zaten met zn 11en in een 4wheeldrive auto, superleuke groep!
de eerste dag toen we aankwamen op het eiland zijn we naar een meer gelopen, dat was heel lang lopen dus we waren superblij toen we EINDELIJK bij het meer aankwamen. was echt heel mooi!
we gingen kamperen op een stukje grond met alle 4 de auto's van ons hostel die die dag naar fraser waren vertrokken, gezellig tussen de dingo's.
we lagen in tentjes op de grond, erg comfortabel.
de tweede dag moesten we heel vroeg opstaan, half 6, maar ik was als eerste wakker en iedereen lag nog in zn tent te stinken dus besloot ik om keihard te toeteren met de auto, om iedereen op te laten staan. vonden ze heel fijn!
we reden naar een heel hoog punt op rotsen aan de zee, supermooi uitzicht over het eiland en over de zee waar we allemaal haaien zagen zwemmen en later ook nog dolfijnen! was heel erg gaaf want die dolfijnen kwamen met 5 ofzo aanzwemmen en die begonnen te jagen op een hele grote school vissen. supergaaf!
daarna zijn we naar de champagne pools gelopen waar we konden zwemmen, en daarna gingen we terug naar het shipwreck en naar eli creek.
's avonds weer drinking games natuurlijk en heeeeeerlijk slapen in het tentje. er liepen trouwens 3 dingo's door het kamp die avond, very nice!
de volgende dag zouden we naar het grootste meer gaan, lake mckenzie, en weer terug naar het hostel. en helaaaas regende het.
maar we hadden heel veel geluk gehad met het weer!

twee dagen later kwamen eindelijk de vrienden van maryse mij opzoeken, bram en remco. maryse had namelijk een kadootje voor me gemaakt maar dat was nog neit af toen ik naar aussie ging dus kwamen zij dat brengen.
was heel gezellig beetje zitten kletsen blablabla toen bleek dat we dezelfde dagen op fraser island door hadden gebracht. toevallig! toen bleek dat we op dezelfde dag aan het zwemmen waren in de champagne pools. toevallig! toen bleek dat we op hetzelfde tijdstip aan het zwemmen waren in de champagne pools. toevallig!! toen zei ik voor de gein, ooh even kijken of jullie op de foto staan!
en je gelooft het of niet maar ik had dus een foto waarbij het lijkt of ik expres hun gefotografeerd had. ik had dus een foto van ze gemaakt zonder dat ik ze gezien had enzo! TOEVAAAAAAAAAAAALLIG!!!!
ahahhahaha echt HEEL erg grappig!

toen zijn cindy en ik verder gegaan naar town of 1770, een of ander stadje, was wel even leuk. de eerste nacht sliepen we in de keuken. aaaahahaha!
toen kwamen bram en remco met hun vriendje jeroen weer naar ons toe en hebben ze ons gedwongen om mee te rijden naar sydney. ookeeee dan!

het weer was overal superslecht in het noordoosten, dus zijn we teruggereden naar sydney omdat het hier mooier weer zou zijn. mooi niet dus! so annoying.
maar nu gaan we overmorgen verder rijden richting melbourne en adelaide en als het daar ook geen mooi weer is kom ik naar huis.

dikke kus en liefs

  • 21 Januari 2008 - 03:35

    Remco:

    Straks ff een paraplu kopen ergens?

  • 21 Januari 2008 - 04:22

    Marloes:

    ja goed idee!

  • 21 Januari 2008 - 06:41

    Maryse:

    wat scheeeetig slaap je op je sloopie!

  • 21 Januari 2008 - 09:49

    Fashley:

    je komt toch niet echt naar huis he:P
    Heb je geen foto's op de site gezet?? sukkeltje:D
    Nou ik vond het weer een superleuk verhaal! Zie alles helemaal voor me hihi!
    Wel supersuper jammer van de regen!! Ik hoop echt dat het een beetje beter word voor je!
    Nou tot mails!:)
    Dikke kusss(K)(L)

  • 21 Januari 2008 - 10:41

    Esther:

    Ik ben op jou :D

  • 21 Januari 2008 - 12:31

    Dre:

    hier is het weer nog kutter

    : )

  • 21 Januari 2008 - 14:06

    Tom:

    mogelijke vervangingen van 'toen'
    - daarna
    - vervolgens
    - waarna
    - alvorens
    - voordat

    : )

  • 21 Januari 2008 - 14:12

    Vader Jan:

    Hoi Marloes,

    Wat schrijf jij toch grappig! Net zoals je praat. Hoop dat die regen nu eens ophoudt. Tot het volgende bericht of foto's. Liefs, je vader

  • 21 Januari 2008 - 16:28

    BIG SIS:

    heeeee honey
    hahaha TOEVALLIGGGGG!
    hahaha ik ging dus die film kijken dat jij net je camera had en cherine en mama en mij ging interviewen, toen ik in groep 8 zat, waaat lelijk en dom was ik ;d en mijn groep 8 feestje dat mariska op dr tenen staat en dat we keihard gaan wenen:P en dat jij een handtekening aan spike vraagt met je wijde broek enzo HIHIHI
    nou oke niet interessant mischien:D
    maar toch
    hee ik heb dus woensdag donderdag vrijdag maandag en dinsdag TOETSEN!
    niet leuuuuuuuk!
    maarja hoort in het leven
    niet in jouw leven want jij zit lekka te genieten en ik!?
    nou much fun nog en eeh tot sms/mail en weet ik het:D
    ooohja hahahah wat een giller, zit die piercing opeens knalhard in je lip :p wel leuk hoor!
    leuke fotoo's! maar meer zou leuk zijn maar dat lukte weer is niet :(

    AMAZING
    wat een lange reactie!
    ik stop!

    doeei zusje
    loveyou
    misyou
    kusjes
    (L)

    SEN

  • 21 Januari 2008 - 20:28

    Ingrid En Wicher:

    toeval.................................................................................................................?
    bestaat niet !

  • 21 Januari 2008 - 22:43

    Tess:

    Leuk verhaal weer!!!
    Jammer dat het zonnetje niet schijnt zeg. ik hoop dat ik in egypte meer geluk heb :P hahaha

    Nou pas goed op jezelf
    Liefs tess

  • 22 Januari 2008 - 01:24

    Maarten:

    Klinkt erg lekker ;)!

  • 22 Januari 2008 - 15:12

    Sjors:

    Noujaa zit ik toevallig op je site te kijken, en toen het regende bij jou regende het hier ook, Zeau toevallig!! voor de rest heb je de dingos nog gevoerd?? Veul plezier nog, enne.. is de benzine daar zo goedkeaup of lijkt dat maar zeau, al dat heen en weer gerij daar!! kikke hoor kus kus kus van neef George

  • 23 Januari 2008 - 14:09

    Desmond Van Gastel:

    Ey meiske, hoop dat je nog weet wie ik ben, maar ik kreeg je site van je little sister en ik dacht ey stoer daar ga ik eens even voor jou een berichtje achterlaten.

    Wel gaaf zeg zo een heeeeeeerlijke reis naar zo een mooi land, de zon gaat vast snel voor je schijnen, daar ga ik vanuit,
    Dikke kus van Desmond Ciao

  • 25 Januari 2008 - 18:05

    Paul:

    fotooooooooooooooo's

    doe nou eens je best!

    je zit toch niet in een ontwikkelingsland!

    schijnt de zon al?

    wooff waff

    kusje broer

  • 25 Januari 2008 - 20:27

    D-dub:

    lucy! I missssss youuuuu!

  • 28 Januari 2008 - 13:20

    Joey:

    Marlooess

    Ook maar ven een berichtje van mij dan maar :P Genoeg dingen om iedereen hier jaloers te maken:|

    Je moet nog ff opzoek naar babykangoeroes! want die worden in Australie 'Joey' genoemd ;)

  • 29 Januari 2008 - 15:55

    Sas:

    pat! ik heb je gemaild!
    hahahaha ik moest net ff keihard lachen
    want maryse stuurde een foto van jou met wat gassies en je piercing (staat kick) en daar had je mijn pet op en HAHAHA
    ik weet nog goed dat hij donkerbruin was toen ik hem aan je gaf ;)
    hij lijkt nu wel GEEEEL!
    hahaha maar ik ben blij dat je er van geniet
    zo ben ik elke dag nog een beetje bij je hihihi
    dikke eyeflower voor jou!

  • 02 Februari 2008 - 00:09

    D-dub:

    hey marlucy!
    ik wilde je even laten weten dat ik over 4 uurtjes naar Austria ga! nice he? lijkt op Australiaaaa!!

    bye sweetie, hold from you!

  • 04 Februari 2008 - 08:52

    Marlies:

    Hoi Marloes,

    Ik heb er eens even voor gezeten.
    Dit zijn wel supermaanden die je je hele leven nóóoít meer vergeet!! Wouw wat een mooie gebieden doorkruis jij. Je hebt er echt een mooie reportage van gestuurd.
    Wie is die Thijs? You seem to be happy???
    Je vriendin Cindy lijkt me ook wel aardig. Trouwens je lijkt wel afgevallen in vergelijking met de vorige foto's. Klopt dat ook?? Je ziet er in elk geval goed uit!!
    Ik heb nog niet echt gemerkt dat je behalve die aubergine's plukken ander werk hebt gehad. Het is tot nu toe één groot luilekkerland...of niet? Paul deed indertijd nog wat werk voor de kost en kwam bij families thuis kan ik me herinneren. Oppassen, houthakken, koken etc.Hoef of wil jij dat niet? Lijkt dat je niet leuk?
    Ik zie op de foto's weinig van de regen meer. Wordt het beter??
    Nou Marloes. Héél veel verder reisgenot en tot de volgende informatie.
    XX Marlies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

australië!

Recente Reisverslagen:

15 Juni 2008

The End

27 Mei 2008

Ice Ice Baby

20 Mei 2008

Bungyjumpen!

14 Mei 2008

Skydiven en walvissen

02 Mei 2008

Kia Ora
Marloes

australië!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 34965

Voorgaande reizen:

20 September 2013 - 21 December 2013

Indonesië, 2e keer

08 Oktober 2012 - 16 Januari 2013

Indonesië

22 November 2007 - 30 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: