outback jack - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Marloes Verheul - WaarBenJij.nu outback jack - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Marloes Verheul - WaarBenJij.nu

outback jack

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marloes

02 Maart 2008 | Australië, Alice Springs

hee allemaal aan de andere kant van de wereld!

het laatste weekje kamperen was heel gezellg. bram cindy en remco waren de hele tijd geheimzinnig aan het doen en ze hadden me in een internetcafe gedumpt haahhaha en zondag gingen we mijn verjaardag vieren!!
was echt superleuk! we gingen ontbijten met mudcake met 19 kaarsjes erop, hhahah
en ze gingen voor me zingen en ik kreeg kadootjes!
ze hadden een doos vol met chocolate chipcookies en chocola gegeven, heerlijk! en ik kreeg ook nieuwe slippers, met kersen, echt suuperleuk! en handig want mn oude waren kapot aan het gaan. en toen kreeg ik ook nog een nieuwe portomonnee! echt zoo lief :D
was dus wel heel erg leuk!
de volgende ochtend moesten cindy en ik heel vroeg weg omdat onze outbacktour ging beginnen. bram en remco gingen ons brengen en toen moesten we helaas afscheid nemen na 5 supergezellige weken.
de eerste dag hebben we veel gereden en hebben we aborigonal art bekeken op een rots, en we hebben suuupervee1l kangaroes en emoes gezien. echt grappig! en 's avonds gingen we barbequen, en ra ra wat kregen we te eten? kangaroe, emoe en KAMEEL! huh! kangaroe had ik natuurlijk al op en emoe was ook wel lekker maar kameel was nogal ranzig.
de tweede dag gingen we een berg beklimmen, OOH wat zwaar! maar ik had het wel gered tot de top en toen was ik al heel trots geworden.
was echt heel mooi uitzicht onderweg vanaf die rots.
de volgende dag gingen we naar coober pedy, dat is een stadje waar bijna iedereen onder de grond slaapt. echt heel apart! wij sliepen ook onder de grond, echt supergaaf.
de volgende dag was het donderdag en jaaaa toen was ik jarig! maarja ik had natuurlijk geen bereik dus dat was wel jammer, maar ik kreeg nog een kaart van cindy waar bram en remco ook nog op hadden geschreven, dus dat was wel leuk!
's avonds gingen we met de hele groep (21 mensen) champagne drinken omdat ik jarig was, echt zo leuk! en ze gingen voor me zingen ook nog. hihhhihi!
die avond sliepen we buiten, onder de sterrenhemel echt ZOO gaaf! allemaal vallende sterren gezien dus veel wensen gedaan... ;)
we moesten daarna weer heel vroeg op omdat we naar de kings canyon gingen, dat was zo mooi! hele wandeltocht door de kings canyon gemaakt en daarna gingen we naar de olga's. met zonsondergang gingen we naar uluru dus dat was ook tof.
de volgende ochtend gingen we voor zonsopkomst weer naar uluru en toen zijn we eromheen gelopen. hahaha bedankt voor de smsjes trouwens allemaal! was echt grappig mn mobiel ging ineens achter elkaar af toen ik weer bereik had! haha :D
de volgende dag zijn we naar alice springs gereden en daar zit ik nu! midden in de outback! hier blijven we 2 dagen en dinsdagochtend vertrekken we en dan gaan we richting darwin. heb nog 2 dagen bereik dus sms maar nog even want daarna heb ik denk ik pas weer in darwin bereik :D
nou nu ga ik naar het zwembad want ik ben nog steeds niet bruin.

kissy!!

  • 02 Maart 2008 - 08:48

    Daphne:

    gatver. ik ben jaloers..
    ik ben blij dat je zo'n leuke verjaardag (of in ieder geval die zondag al..) hebt gehad en dat ze je zo hebben verwend!

    geniet er nog eventjes van marlucy! voor je het weet is het om!
    knufjes voor jou en knufje
    holdbothfromyouuuuu!

  • 02 Maart 2008 - 10:11

    Coba:

    Lieve Marloes,
    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag,de groetjes vanuit een zonnig,winderig Zoetermeer,dikke kus en veel plezier

  • 02 Maart 2008 - 10:29

    Aard:

    superkeck pat!
    gelukkig heb je daar ook lieve vriendjes die je verjaardag leuk maken
    en leuk die vallende sterren hihi
    NOU WE MAILEN
    eyeflower

  • 02 Maart 2008 - 11:55

    Marloes Met Een I:

    MARLIES MET EEN O!
    nog heeeeeel erg gefeliciteerd met je 19e verjaaardag! woohoo
    een vriend van me gaat je misschien mailen ergens komende weken, als jullie in de buurt zijn kunnen jullie afspreeeeken, als je dat leuk vind natuurlijk.
    is hij an australian, duss das altijd leuk.
    veel plezier nog!! xx

  • 02 Maart 2008 - 12:50

    Mennooo:

    Ohja ik had je helemaal niet gefeliciteerd hihi:D
    GEFELICITEERD!
    maar khad je wel een sms gestuurd waar ik nog niks op heb teruggekregen tsssss pssssssh tfoeee...

  • 02 Maart 2008 - 14:43

    Sjur:

    Chikieej!

    Thnks voor je smsje voor mn verjaardag:D echt heel lief! Kkon helaas niets meer terug smsse dus doe ik het bij deze ;)GEFELICITEEERRDD(K)(K)en nog heel veel plezierr enzoo :)

    Kussiee

  • 03 Maart 2008 - 00:09

    Paal:

    he mar ga je ook nog krokodil eten?

  • 03 Maart 2008 - 20:36

    Oma En Opa:

    onze marloes
    we denken nog steeds aan je en aan de verhalen,die je vertelt. de tijd schiet weer een beetje op. dan hebben we het familiefeestje. maar je zult er zelf niet bij zijn. jammer genoeg. houd ons maar op de hoogte, lieve marloes.
    opma en opa oranje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Alice Springs

Mijn eerste reis

australië!

Recente Reisverslagen:

15 Juni 2008

The End

27 Mei 2008

Ice Ice Baby

20 Mei 2008

Bungyjumpen!

14 Mei 2008

Skydiven en walvissen

02 Mei 2008

Kia Ora
Marloes

australië!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 34975

Voorgaande reizen:

20 September 2013 - 21 December 2013

Indonesië, 2e keer

08 Oktober 2012 - 16 Januari 2013

Indonesië

22 November 2007 - 30 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: