message from Adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Marloes Verheul - WaarBenJij.nu message from Adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Marloes Verheul - WaarBenJij.nu

message from Adelaide

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marloes

19 Februari 2008 | Australië, Adelaide

hi there!

nou het is wel weer tijd voor een berichtje dacht ik.

Vanuit Sydney zijn we naar Melbourne gereden. Onderweg hebben we gekampeerd en dat was leuk, mooie uitzichten ook! En wombats gezien, jeeeej!
Melbourne was wel een leuke stad, er reden overal trammetjes rond dus dat voelde wel vertrouwd ;)
De Australian Open was natuurlijk bezig dus we hebben de finale van tennis gekeken op een heel groot scherm op een heel groot plein met heel veel mensen. Echt heel gaaf! Alleen vind ik tennis niet zo boeiend. Maar het was wel gezellig!
Na Melbourne zijn we richting de Great Ocean Road gereden en daan zijn we weer gaan kamperen. (We reizen nog steeds met zn 4en). Het was niet echt mooi weer voor de GOR dus zijn we naar 3 vrienden van Bram en Remco gegaan in Cobram, 2 uur boven Melbourne. Die vrienden zaten samen met nog 2 jongens in een eigen huis (!!!) en ze werkten daar in een vleesfabriek (HUH!). Wij mochten daar 3 nachtjes logeren en meegenieten van hun australische vrienden....
Ze vertelden al verhalen over de ozzies die ze daar hadden leren kennen en waar ze heel goed mee om gingen, allemaal dronken en alleen maar schelden (wel voor de grap...).
's Avonds kwamen er dus een stuk of 8 mensen, allemaal dronken zoals verteld, allemaal scheldend zoals verteld, en allemaal ozzies. Zoontjes van 13 en 14 kregen drank van hun moeder terwijl zij haar kinderen aanmoedigde om een heel biertje te atten. Die kinderen kregen ook sigaretten van hun moeder. Echt not normal!
Verder waren die mensen wel heel vriendelijk en we mochten zelfs twee keer bij ze eten zonder dat wij iets hoefden te betalen of iets.
Was wel een weekend dat ik zeker niet had willen missen!

Na Cobram zijn we weer richting de GOR gereden, weer gekampeerd en toen de GOR opgereden. We hadden de eerste dag veel geluk met het weer, dat was wel mooi!
We hebben toen de tree top walk gedaan, dat is een brug tussen de boomptoppen. Dat was wel gaaf. Verder veel rotsen gezien aan het water, allemaal echt suuupermooi maar beetje saai om overal foto's van te maken.
En natuurlijk de twelve apostles gezien!
We waren zelfs met zonsondergang teruggereden naar de twelve apostles, en ik heb teruggereden naar de camping, en ik vond het helemaal niet eng... ;)

Ohja ik had in Melbourne nog afgesproken met Thijs, was echt supergrappig! Even zitten kletsen en blabla en foto's gemaakt. Echt heel grappig dat je dan met mensen van thuis afspreekt terwijl je aan de andere kant van de wereld zit!

Nu zitten we in Adelaide. Het is hier echt ZO ZO heet! 39 Graden... maar we mogen natuurlijk niet klagen :D dus doen we dat maar niet...
Cin en ik hebben een tour geboekt van Adelaide naar Darwin, van 14 dagen. Maandag vertrekken we en we hebben er zooooveel zin in! We krijgen de hele outback te zien en het schijnt echt een supergave tour te zijn...
Zit ik dus met mn verjaardag in de outback! hahaha wel raar maar ook grappig.
Nu kamperen we dus nog een weekje met Bram en Remco en dan gaan we maandag weer met zn tweetjes verder reizen.

Nou dit was het wel weer voor deze keer.
Volgende keer probeer ik weer foto's te plaatsen!

BIG HUG <3



  • 19 Februari 2008 - 05:55

    Remco:

    Hahaha, paraplu voor de zon kopen?

  • 19 Februari 2008 - 06:00

    Marloes:

    hahaha, ja goed idee!

  • 19 Februari 2008 - 08:22

    Jan Verheul:

    Hallo Marloes,

    Leuk verhaal weer van jou. "t Is nu wel erg heet daar zeg! Die trip door de outback lijkt mij echt heel gaaf. Veel plezier daar en hoop je met je verjaardag te spreken. Liefs, je vader.

  • 19 Februari 2008 - 09:03

    Fabienne:

    hoi Marloes

    wat doe jij leuke dingen.
    Ik vind het heel leuk om jou mailtjes te lezen.
    Ik hoop dat je snel weer fotos stuurd ik vind het leuk om jou fotos te bekijken.


    gr.Fabienne

  • 19 Februari 2008 - 11:52

    Mam:

    ik ben bang dat je op je verjaardag geen bereik hebt daar in die outback.
    dag lieve schat,

    big hug van je liefhebbende mam

  • 19 Februari 2008 - 15:10

    Coba:

    He Loesje,
    We volgen al je verhalen,super hoor.Gaaf dat je dat allemaal meemaakt, ik zou het niet geduft hebben op jou leeftijd.
    Veel plezier in the outback,tot gauw,

    Dikke kus Coba

  • 19 Februari 2008 - 16:44

    Ing En Wich:

    8 ozzies en 12 apostels of wassut nou net andersom??????????
    leuke verhalen alweer !
    alvast happy birthday !!

  • 21 Februari 2008 - 09:54

    LOELOE:

    yeah, dronken ozzies die heb ik hier ook gezien:) tijdens de rugby..:) zo niet cool cool, toch maar veul fotos maken ook al is het saai, kan je erna lekker laten zien johhh
    kusss

    Sjoersoe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Adelaide

Mijn eerste reis

australië!

Recente Reisverslagen:

15 Juni 2008

The End

27 Mei 2008

Ice Ice Baby

20 Mei 2008

Bungyjumpen!

14 Mei 2008

Skydiven en walvissen

02 Mei 2008

Kia Ora
Marloes

australië!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 34962

Voorgaande reizen:

20 September 2013 - 21 December 2013

Indonesië, 2e keer

08 Oktober 2012 - 16 Januari 2013

Indonesië

22 November 2007 - 30 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: