Voorbereiden - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Marloes Verheul - WaarBenJij.nu Voorbereiden - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Marloes Verheul - WaarBenJij.nu

Voorbereiden

Blijf op de hoogte en volg Marloes

02 Oktober 2012 | Indonesië, Bali

Selamat allemaal!

Het gaat nu allemaal wel erg opschieten... nog maar 6 nachtjes slapen in mijn eigen bedje en dan stap ik samen met Brit in het vliegtuig, om via Doha naar Jakarta te vliegen! We zijn van plan om 2 nachtjes in Jakarta te blijven voordat we doorreizen naar Yogyakarta met de trein.

Ik kan al een kleeeein beetje Bahasa Indonesia spreken met dank aan medestudentjes. We deden namelijk iedere maandag een lesje Bahasa, wat supergrappig was. Ik moet nog wel een beetje oefenen ;)

Komende twee dagen werk ik nog in mijn oude vertrouwde superfijne cafeetje op de beestenmarkt, waarna ik aankomend weekend nog even iedereen gedag zal zeggen om vervolgens maandag te vertrekken voor 3 maanden.

SPANNEND! Maar ik heb er wel veeel zin in!

Via deze weblog kunnen jullie mij volgen, alleen als je dat wil natuurlijk! ;)

Liefsxxx

  • 02 Oktober 2012 - 22:41

    Mam En Pap:

    Lieve Marloes,

    Wat ontzettend leuk voor je dat je stage gaat lopen op Java!
    We vinden het superleuk dat we jou weer kunnen gaan volgen via deze site.
    Na Australie en Nieuw zeeland wordt dit weer een nieuwe uitdaging!
    We gaan je missen maar we gunnen je het van harte!
    Nog heel even verder met je voorbereidingen en dan gaat het gebeuren!

    xxx mam en pap

  • 03 Oktober 2012 - 09:30

    Cindy En Bob:

    O meid wat zal je genieten!!!! Wij gaan je zeker volgen?

    Xx

  • 03 Oktober 2012 - 19:14

    Els En Bert:

    Natuurlijk gaan wij je volgen! Geniet enorm van het geboorteland van Els! We kijken nu al uit naar al je verhalen! Liefs Els en Bert

  • 03 Oktober 2012 - 22:32

    Rita:

    Wat een super leuk vooruitzicht voor je Marloes, lijkt ons leuk om jouw belevenissen te volgen.
    Geniet ervan ! groetjes Georges en Rita

  • 04 Oktober 2012 - 13:58

    Angela:

    Jeetje wat gaat dat ineens snel!!! Gaaf hoor, ben stiekem wel een beetje jaloers!
    Ben je nou met Kerst ook daar, of ben je dan alweer thuis?
    We zijn benieuwd wat je allemaal gaat meemaken en gaan je zeker volgen.

    Geniet ervan, voor je het weet is het alweer voorbij:) Heeeeeel veel plezier alvast toegewenst!!

    xx

  • 05 Oktober 2012 - 10:08

    Stolze:

    heeeeeeey nicchie!!!!!!!

    we gaan je ook volgen! nice!
    dikke xxxxxxxx van ons sanderalinecelestemigueltoulouse

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

australië!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 34961

Voorgaande reizen:

20 September 2013 - 21 December 2013

Indonesië, 2e keer

08 Oktober 2012 - 16 Januari 2013

Indonesië

22 November 2007 - 30 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: